Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag med! Jag blir jättepepp av att läsa om allas bedrifter av olika slag. Lätt bästa tråden!Lite random inpass här, men jag tycker det är så himla kul att det blivit lite fart på tråden igen med massa nya medlemmar och sådär! Älskar att läsa om & inspireras av folks träning!
Inspirerande att du lyckades komma igång med styrkan! Det är så väldigt lätt hänt att bara fortsätta med det man redan är bra på. Samtidigt ser jag verkligen fram emot en nystart, efter att ha sprungit mycket under flera års tid nu. Det svåraste blir förmodligen att komma igång, våga prova nytt och inse att det är helt okej att vara apdålig i början.
Jag med! Jag blir jättepepp av att läsa om allas bedrifter av olika slag. Lätt bästa tråden!
Lite random inpass här, men jag tycker det är så himla kul att det blivit lite fart på tråden igen med massa nya medlemmar och sådär! Älskar att läsa om & inspireras av folks träning!
Tänkte precis skriva samma sak!Så kul att det har hittat hit fler personer och att det blir lite mer snack, tyckte tråden var lite seg i våras
![]()
Och lite knäböj med katt(Kränkt TM) som viktplatta.
Haha ja jag fasade nästan för att vi var nära slutet för tråden där ett tag, men skam den som ger sig! Kul att du är igång igen förresten, och Mized verkar vara en himla bra app! (jag är inte alls partisk p.g.a Träningspoddfan eller såTänkte precis skriva samma sak!Så kul att det har hittat hit fler personer och att det blir lite mer snack, tyckte tråden var lite seg i våras
![]()
Låter jätteskönt! (ja, för er som gillar att springa då...) Hur gör du när du springer med vagnen, har du någon slags löparvagn?Jag körde ett lågpuls-pass idag. Låg mellan 150-160 i puls med ett medel på 155. Det var rätt gött!Sprang 6 km och med barnvagnen. Kändes som en lagom start på träningsveckan!
Usch, vad är det som är fel?Jag blir galen om jag inte får träna snart!![]()
Jag vet inte. Båda fötterna har varit lite känsliga efter brotten. Men då blir det mest en molande känsla som jag lätt vilar bort.
Ser det framför mig!
Haha ja jag fasade nästan för att vi var nära slutet för tråden där ett tag, men skam den som ger sig! Kul att du är igång igen förresten, och Mized verkar vara en himla bra app! (jag är inte alls partisk p.g.a Träningspoddfan eller så) Den ska jag definitivt ta till nästa gång jag av någon anledning finner mig utan träningsmotivation
Låter jätteskönt! (ja, för er som gillar att springa då...) Hur gör du när du springer med vagnen, har du någon slags löparvagn?
Usch, vad är det som är fel?![]()
Nej vad trist! Hoppas att det bara är en överanstränging eller liknande, det känns ju ändå lovande att det är lite bättre idag. Kan du inte gå till gymmet och köra lite överkroppsträning, om du verkligen känner att det kliar i kroppen?Jag vet inte. Båda fötterna har varit lite känsliga efter brotten. Men då blir det mest en molande känsla som jag lätt vilar bort.
Nu fick jag rejält ont i stortån och under hela trampdynan för 2 v sen. Och helt utan förvarning. Det enda jag kommer på är att jag stod på crosstrainern med tung belastning och på den står jag felaktigt pga olika långa ben. Lite bättre har det blivit för det är inte ont så fort jag nuddar som det var i början men fortfarande ont och inte träningsbart.
Jag har haft en riktig-dag idag. Det började med att jag vaknade kl 02 och låg vaken i en timme med massor av jobbiga tankar och känslor, helt inkapabel att stänga av. Inte en susning var det kom ifrån, jag brukar vanligtvis sova som en stock hela natten igenom! Trots att jag somnade om till slut var det som att jag aldrig riktigt repade mig, och jag har gått omkring och känt mig tom, deppig och motivationslös hela dagen. Inte fått ett dugg gjort på jobbet och bara känt mig allmänt nere.
Som tur är känner jag mig själv tillräckligt bra för att veta att träning är bra medicin en sådan här dag, så jag pallrade mig iväg till crossfit som planerat. Var tyvärr rätt svag mentalt även där, vilket kändes väldigt frustrerande under passets gång, men såhär efteråt känner jag mig betydligt mer tillfreds och är glad att jag gick dit.
Hoppas på en bättre dag imorgon!
Ja, de känns onekligen onödiga! För mig blev det tack och lov bättre med endorfinerna som träningen gav, hoppas att det släpper för dig också snart!Blä för såna dagar.
Haft en likadan och med rejält åmgestpåslag på kvällen. Tog mig ändå iväg till gymmet o körde en enkel men svettig genomkörare och kände mig rätt så stark faktiskt. Men så fort jag satt i bilen igen för att åka hem var ångesten tillbaka.![]()
Nej vad trist! Hoppas att det bara är en överanstränging eller liknande, det känns ju ändå lovande att det är lite bättre idag. Kan du inte gå till gymmet och köra lite överkroppsträning, om du verkligen känner att det kliar i kroppen?