Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har haft feber i ett dygn och därför vilat både tis o ons. Idag tänkte jag bara rida ett lugnt pass. Fre, om allt fortf känns ok, tar jag nog hästen till sällskap igen.
Dags att bli bättre på att inte överäta också. Eftersom jag löptränat så pass mycket och för att det blivit flera långa pass så har jag inte varit så noga utan tänkt att all energi behövs. Men nu ska jag sluta småäta mellan målen och tänka mig för gällande storleksportionerna. Wish me luck![]()
Har samma problem
Går inte ner i vikt alls för jag mofflar i mig en massa gotte
Tack så mkt!krya på dig!
Jag behöver egentligen inte gå ner i vikt utan mer ändra mina vanorSäger till ungarna att dom inte ska småäta för det är en dålig vana, så då kanske jag ska leva upp till det bättre själv
Men går jag ner något kilo så gråter jag inte precis.
Ja jag kanske inte behöver gå ner i vikt heller men de är en hemsk ovana att alltid sitta o tugga på nåttsen skulle jag kunna spara pengar på att inte äta typ havremål, fast de är så gott
Tips på bra träningstoppar som har rejält stöd för brösten och verkligen håller dom på plats?
Gärna breda band och inte som bh-band.
Testat från Soc men tycker inte dom har något stöd, iaf inte de modellerna jag provat. Vill inte lägga 500 spänn på en då jag skulle behöva 2-3 st så gärna runt max 250-300 kr st. Men dyrare modeller funkar ju om dom är på rea![]()
Hur länge har du sprungit? Springer du lopp också?Nu har jag inte så jättemycket att hålla på plats men jag gillar Nikes Victory, extremt prisvärd!
Är ny här i tråden och springer mest så mycket jag hinner. Kör ett crossfitpass i veckan för att få till lite styrka och inte bli skadad. Denna veckan blev/blir det:
Måndag: Crossfit
Onsdag: Återhämtningsjogg 10 km
Torsdag: Intervaller 5*1000 m
Fredag: 12 km lugn distans
Söndag: 18 km lugn distans
Jag älskar min Stay in Place, den har både kup- och bandstorlek vilket är ett måste för migTips på bra träningstoppar som har rejält stöd för brösten och verkligen håller dom på plats?
Gärna breda band och inte som bh-band.
Testat från Soc men tycker inte dom har något stöd, iaf inte de modellerna jag provat. Vill inte lägga 500 spänn på en då jag skulle behöva 2-3 st så gärna runt max 250-300 kr st. Men dyrare modeller funkar ju om dom är på rea![]()
Varm kramJag har börjat ett nytt jobb och har just nu internutbildning, vilket innebär att jag pendlar till Borlänge. Går hemifrån 6 och kommer hem 17:45, denna vecka och två veckor till. Efter det två veckor där jag kommer behöva bo på hotell och vara hemifrån söndag-fredag... Min lillebror är jättesjuk igen och det mesta är skit faktiskt, så jag har gett mig själv lov att bara ta mig igenom det här med de medel som krävs. Just nu är det frysmat och vin. Heja er allihopa så ses vi om en månad![]()
Ja det är ju just det, en onödig vana! Men inte helt lätt att stå emot tyvärr![]()