Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
MEN FÖR I JÄVLA HELVETE! Vaknade med rosslig hosta och snorig näsa imorse. FÖRBANNAT!
![]()
Hej tråden!
Börjar med att säga GRATTIS till @FengurLaugar och @zassoo för lyckade halvmaror och träningsdagar med PB! Så himla bra ni är!
Skickar också varma kramar till @Linta, @Tassetass och @MarieJ och hoppas att livet blir lite snällare mot er snart
En annan är hemkommen efter en dryg veckas semester i Italien tillsammans med sambon och hela min familjHerregud vad bra det var!
Förutom att vältra mig i chokladflingor, pasta, foccaccia, glass, Aperol spritz och vin har jag ägnat mig åt en del vandring - tyvärr inte så mycket som jag hade velat dock, eftersom den där förkylningen jag kände av förra veckan bestämde sig för att slå till på riktigt i måndags.Men en dags ordentlig vandring blev det (i 30-gradig värme och stekande sol...), och så en massa bra vardagsmotion utöver det eftersom vi bodde en liten bit upp i bergen och promenerade nästan överallt.
Igår fick jag ont i halsen igen, men det känns lite bättre idag efter 11 timmars sömn. Kommer dock att ta det lugnt både idag och i morgon så hoppas jag kunna komma igång med lite ordentlig träning framåt onsdag eller så. Känner mig faktiskt inte alls i så dålig fysisk form som jag befarade att jag skulle göra efter en vecka med ovanstående diet, vilket jag är väldigt glad för!
Ja, det rekommenderas verkligen! Just de fem byarna kändes som väntat väldigt turistiga, men bodde man som vi i en annan liten by en bit därifrån var det helt överkomligtHar följt dig på insta och varit så förbannat avundsjuk.Cinque Terre står väldigt högt upp på min bucket list!
12,5 km jogg med en snittid på 6,19 min/km. Låter kanske inte så märkvärdigt, men jag är galet nöjd med det!
Blev en runda i solen i det vackra eklandskapet här, skönt att komma ut i naturen lite!
Tack!Den snittiden hade jag varit galet nöjd med också! Bra jobbat!