Tack snälla!Så himla starkt jobbat
Du ska vara mer än nöjd!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack snälla!Så himla starkt jobbat
Du ska vara mer än nöjd!
Dubbelgilla på den!Första spinningpasset för i höst och efter fotkraschen. Trött men nöjd över att jag häll i hop det bra. Foten sa ok så nu hoppas jag att den säger det i morgon också.
Härligt!!5 km löpning på bandet på 27 min nånting igenÄnnu en gång under halvtimmen!
Idag är planen gym men vet inte om jag får ihop det för jag måste rida idag. Pga att jag ska jaga älg två dagar och sen maken två dagar så jag är själv med barnen är det enda dagen att rida på idagFår flytta den här gymdagen till lördag i värsta fall.
Härligt att det går fortsatt framåt! Jag kan verkligen tänka mig att det hjälper att inte mäta så noga - de få gånger om året jag bestämmer mig för att springa är det definitivt stor skillnad på när jag går ut med tanken "ok, jag ska springa precis såhär långt" jämfört med "ok, nu springer vi på så länge det känns bra!". Av samma anledning avskyr jag att springa på löpband - vissa saker vill jag helt enkelt inte vetaVad härligt det låter @Mineur !Kan tänka mig att det blir rejäl träningsvärk av det där.
Jag körde en morgonrunda idag. Att inte kolla klockan alls är tydligen en hit. Hade en rejäl förbättring av snittiden mot förra veckan trots att känslan var att det inte gick så väldigt fort. Så jag inser nu hur mkt det mentala spelar in.
Så efter att ha sprungit två pass på rad i jämnt tempo ska jag nu köra lite intervallpass igen för bästa träningseffekt.
AJ.Återstår att se om jag kan ta mig upp ur sängen i morse - första hårda benträningen på länge tenderar att ha synnerligen smärtsamma påföljder för mig och jag har redan lite svårt att gå ordentligt![]()
Jag har ont i foten!Ganska rejält... Supernervös för att det ska vara ngt besvärligt. Kom smygandes efter morgonens löptur och har inte blivit bättre. Ska se om jag har ngt att smörja med. Sitter på utsidan. Så lär bli vila tills det går över. Blä!
![]()
Åh nej! Du som verkade vara inne i ett så härligt flow! Hände det något under passet, trampade du snett eller liknande? Eller kommer det helt från ingenstans liksom?Jag har ont i foten!Ganska rejält... Supernervös för att det ska vara ngt besvärligt. Kom smygandes efter morgonens löptur och har inte blivit bättre. Ska se om jag har ngt att smörja med. Sitter på utsidan. Så lär bli vila tills det går över. Blä!
![]()
Heja dig! Starkt och klokt att träna i förebyggande syfte på det visetVar duktig innan sommaren och simmade och gick på spinning, men under sommaren tappade jag det då det hände en massa annat roligt då. Nu börjar dock höstdeppigheten smyga sig på och jag inser att jag måste ta tag i träningen. Min sjukgymnast säger att tre dagars konditionsträning i veckan är lika bra som antidepressiv medicin mot mild depression. Jag äter medicin redan, så är väl träningen som fattas för att slippa depression igen.
Så idag tog jag tag i och gick iväg och simmade, så skönt. Blev 500 meter, ungefär en halvtimma i vattnet. Nu har jag bestämt mig för att simma minst två dagar i veckan och rida åtminstone ett mer krävande dressyrpass i veckan. Allt för att undvika höstdeppigheten.![]()
Tack! Behöver all påhejning jag kan.Åh nej! Du som verkade vara inne i ett så härligt flow! Hände det något under passet, trampade du snett eller liknande? Eller kommer det helt från ingenstans liksom?
Heja dig! Starkt och klokt att träna i förebyggande syfte på det viset![]()
Då har du kommit till rätt ställe!Tack! Behöver all påhejning jag kan.
Tror träningen var en del i varför jag tog mig ur depressionen jag hade i vintras och våras, så jag vet ju att det hjälper. Så kan jag förebygga det så vore det guld värt.![]()
Ogilla! Jäkla fötter!Jag har ont i foten!Ganska rejält... Supernervös för att det ska vara ngt besvärligt. Kom smygandes efter morgonens löptur och har inte blivit bättre. Ska se om jag har ngt att smörja med. Sitter på utsidan. Så lär bli vila tills det går över. Blä!
![]()