Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
HMs sportgrejer har jag väldigt bra erfarenheter av. Nu vet jag inte om det är samma fortfarande men jag vet man i början la väldigt mycket pengar på just kvalitet av materialen osv så det kan vara värt att ta en titt (finns ju online också) och se om det är något som tilltalar en allsFråga om kläder, var får man mest för pengarna? Stadium outlet har många varianter av märker Karhu, är det bra? Ska man ha något som värmer?
Engelsons har också något set, är det något att hänga i julgranen?
Fråga om kläder, var får man mest för pengarna? Stadium outlet har många varianter av märker Karhu, är det bra? Ska man ha något som värmer?
Sportamore köper jag oftast ifrån, de har alla märken jag brukar använda (mest Craft). Använder underställ på vintern.Fråga om kläder, var får man mest för pengarna? Stadium outlet har många varianter av märker Karhu, är det bra? Ska man ha något som värmer?
Någon månad tycker jag. Men trötthet kan bero på för litet energiintag. Äter du tillräckligt av annat?Jag har slutat äta skräp och dricka läsk, samt börjat träna vilket känns superbra. MEN jag håller på och dör för att jag är så jäkla trött. Hur lång tid brukar det ta innan sockerberoendet går ur kroppen?![]()
När jag testade livet utan socker ett tag (genom att äta ketogen diet) tog det ungefär 5 dagar innan jag började känna mig normal igen. Men det är ju oerhört individuellt; jag har insett att jag inte är särskilt känslig när det gäller förändringar i kosten, medan min sambo är väldigt känslig och kan behöva två veckor för att anpassa sig. Och andra säkert ännu längre än det. Det finns helt enkelt ingen standard, tyvärr, och det beror också väldigt mycket på hur mycket socker kroppen är van vid att få.Jag har slutat äta skräp och dricka läsk, samt börjat träna vilket känns superbra. MEN jag håller på och dör för att jag är så jäkla trött. Hur lång tid brukar det ta innan sockerberoendet går ur kroppen?![]()
Någon månad tycker jag. Men trötthet kan bero på för litet energiintag. Äter du tillräckligt av annat?
När jag testade livet utan socker ett tag (genom att äta ketogen diet) tog det ungefär 5 dagar innan jag började känna mig normal igen. Men det är ju oerhört individuellt; jag har insett att jag inte är särskilt känslig när det gäller förändringar i kosten, medan min sambo är väldigt känslig och kan behöva två veckor för att anpassa sig. Och andra säkert ännu längre än det. Det finns helt enkelt ingen standard, tyvärr, och det beror också väldigt mycket på hur mycket socker kroppen är van vid att få.
Håller med @Milosari om att det är viktigt att hålla koll på ditt övriga intag, särskilt om du börjat träna utan att vara van vid det. Det kan kroppen bli jättetrött av i början, så försök att skynda långsamt, äta lite extra (gärna av framförallt proteinrika livsmedel), sova lite extra och dricka mycket tills den fått en chans att vänja sig lite.
Äter du liknande till frukost och middag också? Tänker att kosten kanske saknar någon vitamin eller mineral om man äter typ samma jämt.. sånt kan oxå ge trötthet. Ca 3 veckor brukar det ta för mig innan kroppen ställt om till sockerfritt.Jo det tycker jag. Brukar t.ex. käka två ägg med kaviar, en burk protein keso, två skivor mörkt bröd och en banan till lunch. Liknande mängder till frukost och middag, men det kanske inte är tillräckligt? Blir hur mätt som helst och ligger mest i matkoma hela tiden.![]()
Jo det tycker jag. Brukar t.ex. käka två ägg med kaviar, en burk protein keso, två skivor mörkt bröd och en banan till lunch. Liknande mängder till frukost och middag, men det kanske inte är tillräckligt? Blir hur mätt som helst och ligger mest i matkoma hela tiden.![]()