Bukefalos 28 år!

Transportfrågor...

Sv: Transportfrågor...

Tja TS ska åka in med sin häst till strömsholm på fredag för hältutredning. Därav har transportplanerna helt stannat upp tills vi vet vad som händer med pålle. Förhoppningsvis ska det inte vara något allvarligt. Hjälp gärna till att hålla tummarna på fredag! :)
Vill ha ett PM om hur det har gått tack! :)
 
Sv: Transportfrågor...

Har skrivit rapport i min tråd på hästvård.

Nu är det bara att hålla ut och vänta. Och hoppas på det bästa! Ska ut och kika till pålle strax och se så att han inte har åkt på någon feber eller annan reaktion av behandlingen!
 

Liknande trådar

Utrustning Köpte för ca 1 vecka sedan en begagnad hästtransport från 2007 från ett företag som säljer hästtranstporter både begagnade och nya av...
Svar
1
· Visningar
1 950
Utrustning Sitter i lite transportfunderingar! Funderar och funderar så jag tror hjärnan kokar över snart! :o Drömmen är en boj,men den ekonomin...
Svar
1
· Visningar
1 743
Senast: Bellini
·
Utrustning Går i tankarna att köpa ett annat släp än det jag har nu, men det finns ju såååå många att välja på. Värmlandsvagnen, Umesläpet och...
Svar
13
· Visningar
2 620
Senast: Jesna
·
Utrustning Nu är det dags att inköpa en ny transport (ev en begagnad men av nyare årsmodell) och jag behöver tips och åsikter på vad ni tycker om...
Svar
5
· Visningar
1 078
Senast: Inka-90
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp