Trattbröst - PE

Jag ser att det går in mellan dina bröst. Revbenen i sig nedanför tänker jag inte så mycket på, men inbuktningen. Dock vet jag inte om jag skulle tänka på det om jag såg dig på stranden. Beror på hur djupt och stort det är tror jag.
 
Jag har sett ett program om någon som hade det så. Tror det kan ha varit "Pinsamma kroppar" på kanal 11. Hur som haver så tror jag det var en ung kille som hade samma missbildning och de skickade honom till en kirurg som satte in någon form platta eller om det tom var silikon och det vart faktiskt en stor skillnad. Minns inte exakt hur det gick till. Men om du känner att du vill göra något åt det så ska du prata med en läkare så du får hjälp.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej kära buke! Flera år sedan jag skrev sist men nu behöver jag ventilera. Min underbara lilla dansksvenska gårdshundstik på 9 år blev...
Svar
11
· Visningar
2 369
Senast: NotlikeI
·
Övr. Barn Ska försöka fatta mig kort, vi är en normal familj med jobb och 3 barn. 1 pojke på 15 med Autism och drag av ADD. Förmodligen någon form...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
59 564
Senast: lundsbo
·
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
6 666
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
22 915
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • GVFÖ Australien
  • Ni som flyttat långt..
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Välja säkerhetsväst
  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp