Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är avis på era whippetträffar!Jag vill oooockså träffa vintisar!
Kanske KL
Jag har minne som en höna
Vems whippet var dålig, svullnader och matallergi? Och hur mår den nu? Sorry om jag måste bidra till en upprepning, men tråden är låååång![]()
Komsi, komsi![]()
Zala och hennes förfaderinna är väldigt lika och med samma visa, vackra ögon. Lovely!
För övrigt är det nu 45 minuter kvar tills en viss grey skrider in här. Såå spännande! Håll en tumme för att djuren gillar varandra![]()
Kanske KL
Jag har minne som en höna
Vems whippet var dålig, svullnader och matallergi? Och hur mår den nu? Sorry om jag måste bidra till en upprepning, men tråden är låååång![]()
Det stämmer bra detHan sover som en stock nu, men har varit lite orolig innan och väldigt sugen på att katten ska komma fram från sitt gömställe. Förmodligen gör katten inte det på en stund, även fast greyen ska vara kattsäker. Barre, som han heter, har dock munkorg på sig utifallatt jaktlusten sätter in. Han vet ju inte riktigt vilka som ingår i hans flock ännu
![]()
Han har fått duschas ren från stallukt, genomgå en grundlig borstning och så gick vi en promenad för att reka in lukter och bonda lite (utan Cc) och nu ligger han och snusar i soffan som sagt. En jättehärlig och vacker kille, men bilder har jag inte hunnit ta ännu. Det kommer förmodligen sådana imorgon.
Cc verkar hyfsat cool, men kanske inte överlycklig just nu. Ena örat på spännDet går förmodligen bra med tanke på raserna, bara dom fått lära känna varandra.
Hoppas bara att jag inte tagit mig vatten över huvudet nu. Jag får kanske dra ner på buke-tiden liteTack för lyckönskandet
![]()