Sv: TREDJE Vinthundstråden!
Grattis!
WAHIDAH HAR LC-LICENS NU!![]()
Grattis!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
WAHIDAH HAR LC-LICENS NU!![]()
Och Mkh: Kommer tyvärr inte upp till provet som är då. Anmälningstiden gick ut i fredags och jag ville inte anmäla innan jag var helt säker på att licensen var fixad.
Annars är det ju tävling i Sollefteå 3-4 juli. Det är väl också "där uppe någonstans"![]()
Men är du (eller nån annan) sugen på den i Sollefteå så erbjuder jag skjuts upp bara man tar sig till Sundsvall på egen hand(förutsatt att jag får bilen genom besiktningen...)
3,5 timmar på tåg är ju ingenting(Jag är van vid: "åker man uppåt i landet åker man minst 12 timmar")
Lyckas jag fixa hundvakt till Zala så blir det bara Wahidah med upp. Zala är för gammal för att tävla och tycker inte det är så jäkla kul att resa runt osv
Storhundarna i bagaget, människa som kör, en människa i passagerarsätet och eventuellt en person i baksätet (om Galathea hänger med). Ingen whipp med? Annars kan ju whipp vara lite varfansomhelst där det finns några centimeter överInga problem! Vi lär ju t.o.m. få plats med matsäck, täcken till hundarna osv
Resan upp skulle för mig kosta ca 500 spänn.. anmälningsavgiften 200 spänn.. Jag får hoppas på pengar i födelsedagspresent!![]()
Är det någon som vet vad som krävs för en whippet i boende och sysselsättning? Ska inte skaffa hund än, men när jag väl blir sambo är det tanken att skaffa hund , om tiden räcker till.