G
Galathea
Sv: TREDJE Vinthundstråden!
Alltså. Cebbe blir borstad och fönad på 45 minuter. En med mycket päls som Neo kanske tar det dubbla eller så. Det märker jag snart. Jag vet inte riktigt hur dom lyckats få honom så tovig, han såg ut som ett får under det översta lagret.
Men han har tjock päls, absolut. Det är han ju inte ensam om dock. Det måste ha gjort lite ont med tovorna med för nu springer han mycket mer, och sååå fort har jag väl inte fått upp hans kondis.
Nåväl. Glada hundar har jag här. Och smutsiga hundar efter dagens ösregn och bus i rastgård. Det blir till att bada hundar i helgen igen tror jag. 
galathea- Kan inte va möjligt borsta en hund 8timmarHelt klart förstår jag att det måste vara sjukt mycket jobb ta hand om pälsen - och att man inte får fuska nåndag så det blir ännu mer sen...
Fasen jag borstar aldrig min borzoi![]()
![]()
Alltså. Cebbe blir borstad och fönad på 45 minuter. En med mycket päls som Neo kanske tar det dubbla eller så. Det märker jag snart. Jag vet inte riktigt hur dom lyckats få honom så tovig, han såg ut som ett får under det översta lagret.