Sv: TREDJE Vinthundstråden!
+ Melli
Behöver inte vara så långt upp i norrland ju, hälsingland är väl fint? I värsta fall kan jag tänka mig göteborg också
Hon jag tänker på har själv en borderterrier, är inte helt förstjust i vallhundar (råkade nämna en gång att jag tycker kelpies är fina och fick typ 'mutter mutter...j*vla vallhund...mutter' till svar) och älskar vinthundar 'för att dom kan man inte köra med' typ. Låter det ok?
Gah, löper hon var 5:e månad?
Jag skulle bli galen! Glim löpte i maj senast, det tycker jag är lagom intervall 
Norrland!? INTE igen![]()
+ Melli
Behöver inte vara så långt upp i norrland ju, hälsingland är väl fint? I värsta fall kan jag tänka mig göteborg också
Iiiih, jag vill komma nu på en gång juJag tar gärna emot tips och hittar träningshjälp (så länge det inte är folk som fått för sig att alla hundar fungerar som en superarbetsvillig brukshund )
Hon jag tänker på har själv en borderterrier, är inte helt förstjust i vallhundar (råkade nämna en gång att jag tycker kelpies är fina och fick typ 'mutter mutter...j*vla vallhund...mutter' till svar) och älskar vinthundar 'för att dom kan man inte köra med' typ. Låter det ok?
Gah, löper hon var 5:e månad?