Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har en whipp som inte är speciellt självständig. Utan han är snarare rätt feg på egen hand. Han har stuckit iväg efter fåglar några gånger, men jag har hitills alltid kunnat bryta och kalla tillbaka honom. MEN jag skulle ju aldrig ta för givet att nästa whipp blir lika "enkel" att ha lös.
För övrigt tycker jag Red_Chili och Galathea skrivit bra inlägg!![]()
Tyvärr är det nog som du säger, att vinthund inte är något som passar just nu, men vem vet, kanske det skulle fungera finfint vid något senare tillfälle i livet?
Om du vill kan du ju alltid försöka lära känna några som har vinthundar, lära dig mer om dem, se hur de fungerar "på riktigt" osv. Vart i världen bor du på ett ungefär?
Vi har ingen som kan vara hundvakt, hur löser man det då? Vågar man anonsera om dagmatte/husse? Hur fungerar det med 'dogwalkers'? (förutsatt att hunden är ordentligt ensamhetstränad och i rätt ålder)
Hur var era vintisar som valp? Härjade de runt mycket inne, eller va det mycket grisande i soffan?
----------------------------------------------------------------
Glömde en sak! Vi har även tre katter som whippen ska komma överens med. Brukar detta vara ett problem?
*KL*
Nu har jag anmält Cerberus till MH i Herrljunga i oktober.Så nu får man bara hålla tummar och tår att vi kommer med. Fick iaf svar att hon återkommer med mer info när det närmar sig, så det var ju inte "usch, inte en afghan tack".
Nämen, hoppas verkligen verkligen att vi kommer med. Hade varit såå kul att få göra det, och så vill jag ju ha det som ytterligare en "tyngd" i företaget jag håller på och startar. Där han ska vara ett redskap i socialt arbete. Då vore det ju väldigt bra att kunna uppvisa att han gått MH.
Spännande!![]()