Bukefalos 28 år!

Jag trivs jatte bra med var gard har i South Carolina ... men det borjar bli dags att flytta tillbaka tillbaka till Florida igen. Vi ar lite for langt fran familj och vanner i Florida nu, dessutom borjar det bli dags att byta miljo igen. Jag brukar saga att man behover flytta eller byta jobb var 7de till 10de ar ungefar for att inte bli 'stagnant'.:p
Jag trodde nästan du flyttat till Sverige igen! Men det var bara semester i somras? :)
 
Vad härligt att så många trivs med sina hem! :bow::bow: Härligt att läsa!
Det är en sådan häftig känsla, tycker jag, att trivas och må bra där man bor! Ni som inte trivs, ska ni ändra på det inom snar framtid?

Jag tror att vantrivsel är "farligt".

Det är klart att jag tänker ändra på boendet. Haken är att det är så dyrt här så det kommer dröja innan jag har råd med något vettigt. Att hyra är inte min grej. Alternativet är att flytta långt men då måste jag hitta ett annat jobb som jag kan trivas med lika bra som med det nuvarande. Hur man än gör tycks man ha ändan bak.
 
Jag trodde nästan du flyttat till Sverige igen! Men det var bara semester i somras? :)

Yup! Vi hade "sommar lov" i Sverige. :D
Just nu betalar jag ganska dyrt for att ha lamnat garden i 3 manader ... det aldeles for mycket att gora har nu.:meh: Jag har malat i 4-5 timmar hela veckan ... i 30*C varme. Phu
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 712
Senast: Whoever
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 873
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 588
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Hej! Jag påbörjar nu till hösten äntligen min utbildning. Jag och min dotter bor bra, i ett område jag känner till väl, nära till...
2
Svar
28
· Visningar
3 476
Senast: Ms_Antrop
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp