Troligen stänger jag ner servern under kvällen-natten

Jag planerar att göra en flytt av Bukefalos från denna server till två andra för att få bort problemet med att sidorna segar då och då.

Detta kan innebära att det blir en tidsperiod då det inte går att nå forumet och andra delar av siten.
Förhoppningvis kommer detta att förläggas under natten och vara klart under morgondagen om allt går som det skall ;)

Jag är ledsen att jag inte kan ge klarare besked och att ni inte fått dem tidigare. Natten till lördagen är dock den bästa dagen för detta och jag vill verkligen få detta gjort så fort som möjligt.

Allt kommer säkert inte fungera perfekt direkt efter flytten, men i och med att jag går över från en server till två bör det finnas lite att växa i för Bukefalos.
 
Sv: Troligen stänger jag ner servern under kvällen-natten

:bow:
Ett litet uppehåll klarar vi nog, då får alla uppesittare en chans att sova också :p
 
Sv: Troligen stänger jag ner servern under kvällen-natten

får slänga in en :bow: jag med.. och och :banana: :banana: bra nyheter :)
 
Sv: Troligen stänger jag ner servern under kvällen-natten

Det kan nog vara bra för folk att sova ut lite :angel:

Bara hoppas att vi slipper alla klagomål en minut efter att du öppnat igen... suck. Som det brukar bli.... även om du skrivit att det inte är klart än så klagar folk med detsamma.
Jobba inte ihjäl dig nu ;)
 
Sv: Troligen stänger jag ner servern under kvällen-natten

:bow: :bow: :bow:


:angel: Då kan jag sova med gott samvete. ;)

Hoppas det går bra och att vi syns på de nya servrarna.
 
Sv: Troligen stänger jag ner servern under kvällen-natten

aow är det klart nu :) :banana:
 
Sv: Troligen stänger jag ner servern under kvällen-natten

Buke har i alla fall fungerat sedan runt klockan sju i morse - så det gick nog ganska snabbt med det som skulle ordnas.
 
Sv: Troligen stänger jag ner servern under kvällen-natten

*kl*
Är det någon mer än jag som inte kunde logga in när man bockade i rutan "Kom ihåg mig" ? Då fick jag felmeddelandet
"In order to accept POST request originating from this domain, the admin must add this domain to the whitelist."

Om jag inte hade rutan ibockad kunde jag logga in utan problem.
 
Sv: Troligen stänger jag ner servern under kvällen-natten

det hände mig oxå :rofl: trodde att mitt nick va borta snacka om panik jag fick:rofl:
 
Sv: Troligen stänger jag ner servern under kvällen-natten

Haha, tur att jag redan hade den rutan iklickad (behöver aldrig logga in från datorn hemma). :p
 
Sv: Troligen stänger jag ner servern under kvällen-natten

Den hade jag också iklickat men icke, jag var utloggad och allt och försökte jag logga in så gick inte det.
Panikpanik, vad göra :eek: Så jag bad om hjälp på ett annat forum, ifall det kunde vara här det krånglade. Men så hittade jag den här tråden och voilá... Man kanske borde kolla lite innan man börjar panika :angel: :o :D
 
Sv: Troligen stänger jag ner servern under kvällen-natten

:bow: för snabbsvarsrutan, den är super nu!! Då behöver man inte klicka på "svara på detta" för att kunna lägga in länkar o grejer! Superbra!! :bow:
 
Sv: Troligen stänger jag ner servern under kvällen-natten

innan var det ju bara själva rutan, och skicka-knappen och gå-till-avancerad-knappen. om man som jag är lite lat fick man ju alltid gå till avancerat läge om man vill posta t.ex. klickbara små bilder etc, men nu ligger dom viktigaste funktionsknapparna också i snabbsvarsrutan, så man klarar sig ändå! :banana:
 
Sv: Troligen stänger jag ner servern under kvällen-natten

Jag har aldrig använt Snabb-svar förut......Testar ;)
 
Sv: Troligen stänger jag ner servern under kvällen-natten

när man väl upptäckt den brukar det vara svårt att klara sig utan :angel:
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 051
Senast: Hedinn
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 200
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel
Dagbok Jag har sagt det förr. Jag har mitt drömboende. Det har allt jag önskar mig. Eller ja, jag skulle behöva ett bättre rum att slunga...
Svar
11
· Visningar
1 287
Senast: Wille
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 389

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp