Troligen stänger jag ner servern under kvällen-natten

Jag planerar att göra en flytt av Bukefalos från denna server till två andra för att få bort problemet med att sidorna segar då och då.

Detta kan innebära att det blir en tidsperiod då det inte går att nå forumet och andra delar av siten.
Förhoppningvis kommer detta att förläggas under natten och vara klart under morgondagen om allt går som det skall ;)

Jag är ledsen att jag inte kan ge klarare besked och att ni inte fått dem tidigare. Natten till lördagen är dock den bästa dagen för detta och jag vill verkligen få detta gjort så fort som möjligt.

Allt kommer säkert inte fungera perfekt direkt efter flytten, men i och med att jag går över från en server till två bör det finnas lite att växa i för Bukefalos.
 
Sv: Troligen stänger jag ner servern under kvällen-natten

kl

Det är verkligen superbt att man (enkelt) kan länka och allt från snabbsvarsrutan! :bow:
 
Sv: Troligen stänger jag ner servern under kvällen-natten

kl

Buke är ännu segare för mig nu :cry::cry:
 
Sv: Troligen stänger jag ner servern under kvällen-natten

Har du provat att pinga buke eller har du kört TPtest?

Det kan ju vara din uppkoppling som strular.
 
Sv: Troligen stänger jag ner servern under kvällen-natten

kollar bara svara inlägg knappen
- men nej den går fortfarande till sista inlägget.
VARFÖR går den inte till TS ?- mutter mutter
 
Sv: Troligen stänger jag ner servern under kvällen-natten

Håller med dig och resten som jublar för nya rutan, underbart att kunne lägga in bilder via snabbsvar utan att behöva tagga själv :bow:
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 062
Senast: Hedinn
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 205
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel
Dagbok Jag har sagt det förr. Jag har mitt drömboende. Det har allt jag önskar mig. Eller ja, jag skulle behöva ett bättre rum att slunga...
Svar
11
· Visningar
1 287
Senast: Wille
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 389

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp