Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kan visst inte sova i natt. Det är inte så konstigt då jag dels tog en tupplur mitt på dagen men sen har jag också ätit fel. Och så grubblar jag över en massa saker.

Jag trodde jag skulle lösa problem hos psykologen. I stället fick jag nya problem. Skadan går ju tyvärr inte att få ogjord heller.

När jag lyckas stänga av tankarna över de nya problemen kan jag känna hopp om att saker ska ordna sig. Men så kommer verkligheten i kapp. Jag har ett tomt och meningslöst liv numera. Mitt liv är helt enkelt i onödan.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Jag skrev dethär igår kväll när jag hade panik och ALLT bara var förmycket i huvudet. Så sa den personalen som var med mig att jag kunde...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 950
Senast: Voeux
·
  • Artikel
Dagbok När jag bytte stad och behövde hitta ett nytt boende så började jag med att hyra en stuga på en gård som jag hittade via annons på...
Svar
2
· Visningar
1 053
Senast: Habina
·
  • Artikel
Dagbok Funderingar kring tvåsamhet fortsätter att ockupera min hjärna till och från. Och det är väl inte så konstigt, för det tar väl ett tag...
Svar
4
· Visningar
1 039
Senast: cirkus
·
  • Artikel
Dagbok En sak som jag var rädd för innan jag skilde mig var att det skulle vara plågsamt att vara ensam och att jag skulle “längta ihjäl mig”...
Svar
18
· Visningar
1 839
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp