Tv-vägg, inspiration tack!

pomelo

Trådstartare
Målade om i vårt vardagsrum, en vit-beige färg. Blev jätte nöjd och var super taggad att köpa lite nya prylar och piffa till lite, men nu har det ebbat ut då jag inte vet vad vi ska ha tv:n på eller på den väggen över huvudtaget. Behöver inspiration så in med bilder på era tv-möbler, hyllor med mera, er "tv-vägg" helt enkelt.
 
Sv: Tv-vägg, inspiration tack!

Vi håller på att skapa vår tvvägg men hittade som vanligt inte vad vi söker så nu bygger vi! Vi vill ha en diskret tvmöbel där man kan samla all "teknik" så att den inte syns, vi vill också ha möjlighet att dra ner en duk för att köra projektor
tv-s%C3%A4nk-test.jpg


Detalj underskåp
tv-sk%C3%A4nk-h%C3%B6rn.jpg


Detalj överskåp
tv-sk%C3%


Målat första lagret av den vita färgen
080427-


Det som fattas nu är glasrutor i det nedre skåpet och på glas mellan kreneleringarna på överskåpet.
Bakom glaset kommer jag att häfta fast vit spets.

Ids man nu inte bygga så tror jag på en så diskret tv-möbel som möjligt som inte dominerar rummet. Men smaken är ju olika!;)
 
Sv: Tv-vägg, inspiration tack!

Ungefär så här ser det ut hos mig vid tv:n, tv-bänken kommer från IKEA:

DSC00234.jpg


Närbild på tavlorna (egna bilder):

200710111105.jpg
 
Sv: Tv-vägg, inspiration tack!

Tjusigt båda två & snygga tavlor, lite personligare att ha gjort dem själv.

Mer inspiration!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När jag nu har köpt mig en gammal stuga med en väldigt stor karaktär så kändes det inte som att det fanns några alternativ - stugan bara...
2
Svar
28
· Visningar
2 175
Senast: cassiopeja
·
Hemmet Kära buke! Jag vet inte riktigt vad jag ska kalla det, men med "dö-ytor" menar jag ytor i ett annars inrett rum som man helt enkelt...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 529
Senast: Fazeem
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 274
Hemmet Som några säkert minns byggde jag mig en bostad ovanpå stallet för några år sedan. Sen dess har jag haft noll "byggaboinspiration"...
2
Svar
39
· Visningar
5 130
Senast: Masqueradee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp