Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har en sån där vit förbygel med grönt foder och förra gången jag startade så la jag den i hetvatten för att tvätta den, men tvätten blev aldrig...
Så nu har jag en ljusgrön förbygel med mörkare grönt foder, finns det något hopp att tvätta den så den blir OK eller är det bara att springa på Travbutiken och köpa ny??
Är ju lite tokig så, har en helgrön när jag värmer och den vit/gröna när han startar... och nu måste jag ju ha det så, annars går det väl inge bra när han springer??
Åker vid 16-tiden till banan så tips mottages tacksamt fram tills dess!
tror den är förstörd. jag tvttar alltid mina tävlingsgrejer direkt ag kommer hem för att dom inte ska bli dassiga i färgen (speciellt om man har vitt) jag må väl vara lite fanatisk gällande det men det är prio 1 då jag kommer hem eller EFTER hästen så klart
har den helgröna i loppet istället?
Det blir den gröna... om jag inte kvistar in på shopen och köper en ny... Det är ju inte mycket pengar men vad ska jag med 3 till, jag har ju bara en som startar!
Håll en tumme för oss ikväll! Höll på att kräkas när jag såg att Ronden hade spikat honom på sitt V5-system.... Det gjorde mig inte alls mer nervös, nejdå...
hmf...hehe jag har också en starthäst men har 6-7 startförbyglar varav hälften är användna och kanske mer startselunderlägg och samma där. nu får jag ju skämmas hahah
Hästmänniskan Allting är ju inte tävling och träning heller tycker jag. För mig är det viktigt att det finns bra ridvägar. Jag bor i Skaraborg och vi...