tygel gummisnoddar?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Qudexco
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 817
Status
Stängd för vidare inlägg.
Q

Qudexco

har varit inne på H**ks hemsida och upptäckt att nyheterna har kommit. såg då att det hade kommit sånna där gummisnoddar som man fäster i bettet som man sedan fäster tyglen i.ska tydligen motverka hård hand. inte för att jag är hård i handen men jag tänkte att det kan ju vara bra att vara på den säkra sidan. så vad tror ni? smart? eller bara en ny skit grej som inte fungerar för fem öre?

vart hittade du de nånstans???? har bläddrat igenom produktnyheterna 3ggr men ändå inte sett dem... är det jag som är blind eller??? :confused:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är... 2
Svar
27
· Visningar
11 280
Senast: Imna
·
Katthälsa I stallet där jag har mina hästar finns det fem katter. Katterna fanns där när nuvarande ägare flyttade in (drygt 1 år sedan) och är... 2
Svar
34
· Visningar
5 854
Senast: Puffindog
·
Islandshäst Hej kära bukefalister. Det här är en lång text så ni som orkar ta er igenom den; tack! Jag har ett ganska normalt problem tror jag... 2
Svar
33
· Visningar
8 454
Senast: As_Vegas
·
Träning Har ridit en häst som är fullkomligt både skänkel/vikthjälps/röstdöv några gånger. Hästen, eller snarare ponnyn, är en D-ponny (åt det...
Svar
18
· Visningar
3 741
Senast: sandrafors
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka