typ terrängbana ?

• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare straaawberry
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 151
Sv: typ terrängbana ?

Jaa det finns. Det kallas Förenklad Fälttävlan. En gåt i säve 12 oktober (Göteborg horse and eventing club)

Flyinge har haft för några år sen, men kommer inte ihåg vilken status det var på den.
Det var mest en massa stockar på Deb-nivå, fast det var rätt kul ändå. :)

jajamänsann! :) jag ska själv hoppa en på lördag, i munkedal!

Åh den måste jag vara med på! Var finns proppen (om det har kommit någon än)? Vet du om deras FT 13-14 sep blivit inställd?

Åh den måste jag vara med på! Var finns proppen (om det har kommit någon än)? Vet du om deras FT 13-14 sep blivit inställd?

Svarar istället :p Hoppas att det går lika bra :p
På deras hemsida, men tror inte att den kommit ut än och deras tävling i september är tyvärr inställd ja :(

Liknande trådar

Fälttävlan Är det inte dags för en tråd ägnad åt fälttävlan här på forumet? Denna fullkomliga tävlingsform innehåller tre grenar som ska tränas... 3 4 5
Svar
87
· Visningar
3 990
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 654
Senast: Mirtai
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Har du koll på de nya dressyrprogrammen i fälttävlan? Här finns all information kring årets uppdateringar av fälttävlansdressyren.
Svar
0
· Visningar
64
Senast: Gunnar
·
Dressyr Ett litet sidospår, som kanske borde vara en egen tråd, men jag har precis insett att jag måste köpa nya sporrar om det blir nån tävling... 17 18 19
Svar
360
· Visningar
12 171
Senast: Hedwig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka