Bukefalos 28 år!

udda blandningar?

Sv: udda blandningar?

Hmm.. bilderna försvann, får väl länka då istället för dem som vill se mitt lilla märkliga underverk.

9288540.jpg


9288268.jpg
 
Sv: udda blandningar?

hehe jag och aros tackar ;) å vi kan inte annat än att säga att vi håller fullständigt med :smirk:
 
Sv: udda blandningar?

goggoman, din hund ser ut som en av mina. Det är alaskan husky/stövare/jämthund/labrador. I den andra hunden får man lägga till schäfer och golden det är en äkta tjyvparad rondellhund. Mor och dotter.
 
Sv: udda blandningar?

Här kommer dotterns blandis, har aldrig hört någon som haft den kombonationen. Vit StorPudel och Finsk Stövare. Vittra 3 år.
6153719.jpg
[/url][/IMG]
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 878
Senast: Myrten
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 608
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Hej, Ytterliggare ännu en vilken ras tråd men tänkte kika med experterna ;) Jag har gått ganske länge nu i hundtankar och funderar på...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 406
Senast: Praefatio
·
L
Övr. Hund Har nån här nåt tips om man har en vuxen hund som är dum mot valpar? Alltså typ att den försöker an falla och är ARG inte bara lite sur...
2
Svar
20
· Visningar
2 567
Senast: WildWilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp