Bukefalos 28 år!

udda blandningar?

Sv: udda blandningar?

Hmm.. bilderna försvann, får väl länka då istället för dem som vill se mitt lilla märkliga underverk.

9288540.jpg


9288268.jpg
 
Sv: udda blandningar?

hehe jag och aros tackar ;) å vi kan inte annat än att säga att vi håller fullständigt med :smirk:
 
Sv: udda blandningar?

goggoman, din hund ser ut som en av mina. Det är alaskan husky/stövare/jämthund/labrador. I den andra hunden får man lägga till schäfer och golden det är en äkta tjyvparad rondellhund. Mor och dotter.
 
Sv: udda blandningar?

Här kommer dotterns blandis, har aldrig hört någon som haft den kombonationen. Vit StorPudel och Finsk Stövare. Vittra 3 år.
6153719.jpg
[/url][/IMG]
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
2 302
L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 437
Senast: LiviaFilippa
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 088
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
10 558
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp