Ulla Håkanson förtjänar respekt

(Kristianstadsbladet)
Det finns pensionärer. Och så finns det Ulla Håkanson. Damen är född 1937, är ett år yngre än farsan och morsan, och drömmer om en sjunde OS-start. En prestation långt utöver det vanliga. Men så är ingen...

Läs mer...

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Ulla Håkanson förtjänar respekt

Jag tycker det är helt fantastiskt:bow: Jag hoppas jag får vara så pigg och igång när jag blir så gammal

Respekt! :bow:

Det är som med japanen som tävlade i dressyr i OS 2008, 67 år gammal. Han hade ju varit med i OS en gång tidigare, 1964, men då i hoppning!:)

Kl

Det är synd att detta med respekt för idrottsstjärnor som håller kvar vid sin sport fast de inte är lika framgångsrika, eller unga, längre, inte gäller även andra idrottare.

Peter Forsberg var väl bara dum, och Anja....handen på hjärtat, fast hon är i värdseliten så tycker väl de flesta hon ska sluta?

De får respekt när de slutar, om de slutar i tid vill säga....

Jag tycker hon är underbar! :love:

Lite gulligt att hästen inte var klippt heller.

Kan inte annat än instämma med krönikören! :bow:
Ulla Håkansson är en föredömlig sportsman och en föredömlig ryttare och hästägare! :bow:

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok (Ni som kommer ihåg något av mina tidigare dagboksinlägg i år bör varnas om att jag kommer skriva ett typ precis likadant gnällinlägg...
Svar
4
· Visningar
2 146
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är... 2
Svar
27
· Visningar
11 152
Senast: Imna
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Länge sen jag var här nu. :) Saknar dock skrivandet, och tänkte bara samla mina tankar kring var jag står just nu... Jag...
Svar
2
· Visningar
1 593
Senast: Magiana
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Kristianstadsbladet) Ulla Håkanson på nya stoet Richelle slutade tolva efter dressyrens avslutande kür i Scandinavium på...
Svar
0
· Visningar
595
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka