• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Molvi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 48
  • Visningar Visningar 3 042
Sv: ullared

fanns inte bruna sadeljordar, snyft..så jag får väl leva med att ha en brun sadel och svart träns, svarta benskydd, svart schabrack, svarta shortchaps och svart jacka..men de överlever jag nog ;) haha, hoppas de finns bakskydd bara, de måste jag ha..svart träns tvivlar jag inte på..ej heller att de finns chaps som är svart, de har de alltid funnits..längtar :banana:

*Gotlandsrusset* skrev:
fanns inte bruna sadeljordar, snyft..så jag får väl leva med att ha en brun sadel och svart träns, svarta benskydd, svart schabrack, svarta shortchaps och svart jacka..men de överlever jag nog ;) haha, hoppas de finns bakskydd bara, de måste jag ha..svart träns tvivlar jag inte på..ej heller att de finns chaps som är svart, de har de alltid funnits..längtar :banana:

Lite off topic men iaf....

Jag rider i brun kavaj brun sadel och träns. SVARTA skydd och svarta stövlar, svart och brun hjälm.
Min häst är ju även brun svart och vit...så jag tycker det går utmärkt att matcha svart och brunt:banana:

Hihi, ska oxå till GeKås imorrn!!
Vet någon om vad för fleccetäcken dt finns??
Och transportskydd, höga, låga???

_Molle_ skrev:
Hihi, ska oxå till GeKås imorrn!!
Vet någon om vad för fleccetäcken dt finns??
Och transportskydd, höga, låga???

Fleece fanns....med halv hals och med "glansig utsida"

Turkos/blå blå/röd om jag inte minns helt fel.....men jag tror det kommer plockas upp mer idag kanske.

Förtydligande......vanligt fleece täcke med halv hals fanns och ett annat med någon glansig utsida.................

shit vad kul:D då kommer vi säkert ses :D jag köpte ett på transportskydd där för några år sedan, de har hållt och är skit bra:D snygga var dom också;)

hihhi jepp:D :D
ja vet!!
Ja ställer mig mitt i hästavdelningen o skriker BUKEFALOS så får vi se hur många som reagerar ;) ;) ;) ;)

vet någon om vad för fårskinns saker som finns??

hahahahaha, gör de :D jag kommer fram då jag lovar hahaha, vad ska du ha på dig?? sist jag var där så fanns de en sadelgjordstunnel i fårskin och en fårskinspadd :D finns säkert fler saker, längtar :banana:

En kompis var där igår köpte flugspray åt mig, kostade 99kr, samma flaska kostar 229kr på Hööks. :)

tack så hemskt mycket :) nu vet jag precis i ilka banor jag ska tänka ;D
haha .. gotlandrusset DU har PM ;D

Álin skrev:
Inga regntäcken med fleece?

regn täcke fanns men jag vet inte om det var fleece fodrat
MOLLE
Ok jag handlade en fårskinns pad (svart) för 250:- tror jag det var, eller 290:- inga tunnlar igår iaf, men som sagt kommer dom säkert plocka upp massor av roliga saker idag när det är stängt........dom vet att det kommer mkt folk i morgon!!!!!!!

Senast ändrad av en moderator:

Skulle tro att allt finns :) Allt fanns iaf när jag var där fast det var ju v.15 men iaf! Ha det så kul! :D

ok, vet ej när vi ska dit menmne..

oj,ja dt kommer ju komma massa människor :o :o :eek: :eek:
jaja, fram me armbågarna!:idea:

*regntäcke Fanns när jag va där, dock tycker jag att det är ganska dålig passform på det. Men det läcker inte in iaf.
*sadelgjord Tycker inte om lädergrejerna där, va väldigt stela och nej usch.
*träns med remontgrimma Kollade inte så noga men samma som innan lädret är stenhårt.
*pälsglans Fanns alla möjliga sorter och prisklasser.
*tre delat bett Fanns men tyckte dom va väldigt tjocka.
*sammets shabrak Fanns det en del när jag va där i lite olika färger.
*benlindor Rätt mycket färger och så men bara tråkiga :P
*tyglar Kollade jag inte
*B-vitamin Fanns Emin tror jag
*rutiga ridbyxor (har köpt rutiga där i höstas) Testade ett par sånna så dom fanns.
*boots Verkade inte bra.

Visst jag tycker det va billigt och sådär fick ju mycket grejer. Och är nöjd med allt till mig själv och innetäckena. Men regntäcket va inge vidare bogvecken sitter liksom på fel ställe så dom hjälper inte :mad:
Men ekonomiskt är det iaf! ;)

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
37 837
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare... 2
Svar
38
· Visningar
12 872
Senast: QueenLilith
·
Tävling Hej! Om en vecka ska jag på min första meeting- super nervös! Jag är så nervös så att jag redan börjat skriva en packlista. Jag behöver...
Svar
1
· Visningar
1 296
Senast: tundra
·
Utrustning Jag slösar alldeles för mycket pengar på utrustning till mina hästar, MEN nu har tom jag sett för mycket!!!! Satt och tittade runt... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
13 039
Senast: prallan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka