Ullaredsfynd! :)

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Kryptonit
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 173
  • Visningar Visningar 108 166
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ullaredsfynd! :)

Köpte själv det kritvita werth schabraket, sjukt nöjd! :love:

*korkad*
Tog ner allt till stallet direkt, mkt korkat.. :(
Men kan lägga in bilder imon :d

Om ni ska dit, köp en korg till lingor (köpte tre ) :angel: sjukt snygga :love:

KL

Var det nån mer än jag som köpte de hårligt röda lindorna? (fleece, låg bland renhornen och julridtäckena?

Jo jag gjorde också en hel del andra fynd. Men det hör väl inte riktigt hemma i den här tråden som ändå ligger på gnägg ;)

kom hem och for till stallet direkt för att prova allt. glömde kameran till stallet så bilder kommer imorgon istället. hittade det mesta jag hade på listan men släta svarta lädertyglar fanns inte och itne heller tröjjor i funktionsmaterial. iaf inte där jag letade;)

äsch, rubriken lyder ju; Ullaredfynd!

Kan man inte fynda annat än täcken då? Vad fyndade du då? :D

Jo visst kan man fynda annat än täcken. Det jag fyndade finns på förra sidan. Eller förrförra kanske t.o.m :)

måste man ha paddar under de?

(är inte så hemma på lindor) :o

ja, under elastiska lindor ska man ha paddar under. Annars kan det ge liknande brännskador eftersom det elastiska tyget alltid är elastiskt och kan glida etc. tror jag iaf... :angel:

Men du, sök på forumet. Det finns flera trådar där buke-människor har skrivit om och i så fall vad man ska ha under vilka lindor :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
412
Senast: Freazer
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 445
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 216
Senast: Capybara
·
Gnägg Startar nu en allmän tråd om chat gpt😅 Vet att det har varit många andra sådana här men alla har känts hyfsat specifika? Ingen bara... 2
Svar
35
· Visningar
1 394
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka