Ullaredsfynd! :)

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Kryptonit
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 173
  • Visningar Visningar 108 165
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ullaredsfynd! :)

Här är bilderna på sakerna jag köpte när jag var på GeKås i lördags. Tyckte det var ett rätt bra utbud : ]
Glömde att ta bild på schabraket, men det är iaf brunt med passpoaler och kantband. Tror det redan finns med nån annanstans i tråden. Kostade 99 kr.

Ridstrumpor. (Lite mobbad bild, men...), 29,95 kr (tror jag)
15832802.jpg

Regntäcke med fleecefoder, 399 kr
15832803.jpg

Bandagepaddar
15832804.jpg

Tomeluva till hästen, 29,95 kr (tror jag)
15832805.jpg

Ryktborste i gethår, 29,95 kr
15832806.jpg

Skrittäcke, 129,95 kr
15832807.jpg

Här är bilderna på sakerna jag köpte när jag var på GeKås i lördags. Tyckte det var ett rätt bra utbud : ]
Glömde att ta bild på schabraket, men det är iaf brunt med passpoaler och kantband. Tror det redan finns med nån annanstans i tråden. Kostade 99 kr.

Ridstrumpor. (Lite mobbad bild, men...), 29,95 kr (tror jag)
15832802.jpg

Regntäcke med fleecefoder, 399 kr
15832803.jpg

Bandagepaddar
15832804.jpg

Tomeluva till hästen, 29,95 kr (tror jag)
15832805.jpg

Ryktborste i gethår, 29,95 kr
15832806.jpg

Skrittäcke, 129,95 kr
15832807.jpg

Vad är det för ridbyxor du har på dig där på bilden?:p
dom såg väldigt härliga ut:love:

Man fick väl skriva priserna men inte fråga om dem??
Priser skriver de ju ut på nästan alla trådar om utrustning...

För då skulle det ju typ inte finnas några trådar kvar här på buke på utrusning ;) Så håller nog med Kokkorn :idea:

(copyright) yes! såg det nu,

Jo ja har också uppfattat det så, men eftersom ja aldrig frågade var dom kostade så...men det kanske inte ens var till mig...hihii

jag ville också ha tomteluva till hästen! hittade ingen så det fick bli renhorn istället...men de låg kanske på samma ställe? skulle inte förvåna mig, är lite av ett blindstyre....

Man fick väl skriva priserna men inte fråga om dem??
Priser skriver de ju ut på nästan alla trådar om utrustning...

Njaaee.... är ni säkra på det? För det verkar ju inte logiskt om det nu är så. Syftet med att inte priset får nämnas är väl för att det inte ska bli reklam/annonsering/marknadsföring. Och det blir ju väldigt mkt reklam för affären när bilder och priser läggs ut. Kan ju knappast bli mer reklam än så ;)

Men jag är inte säker. Men det verkar ju sjukt ologiskt om ett pris får nämnas men inte efterfrågas.

Fast för egen del vill jag gärna se priserna :D

jag tror inte det varit några problem när priser skrivits ut självmant, däremot så får man inte efterfråga priset på ngt av ngn luddig anledning...

Börjar det komma mera bett nu?
Förut har det ju bara funnits vissa som varit hur grova eller stora som helst. ;)

**KL**
Om man inte får fråga om pris, så kan jag väl fråga om man kan lita på att allt är billigare än i vanliga affären, eller ska man ha lite priskoll? Jag har inte mycket koll när det gäller hästsaker.

Funderar på att köpa värmande liniment, tex. arnika eller red lotion, någn som sett om det finns något i den stilen? kylande finns det ju överallt.. ;)

U

läääääääääängtar tills på lördag :D:D:D Om ni hör något om en galning som vatt inne & härjat & köpt typ allt på gekås på nyheterna så vet ni vem det är ;) :P:P:PP::P:P:P:P:P:P det brukar nämlingen bli så, när sara shoppar då SHOPPAR hon & när hon kommer hem med en mager plånbok så inser hon att mrer änn hälften av det inköpta var helt onövändigt :P

Senast ändrad:

Allt är billigare än andra affärer! Det kan jag nästan lova dej.
Det fanns några olika liniment när jag var där i lördags. Arnika kollade jag på, och det var väldigt blilligt. Får tyvärr inte säga priset, men det var en tredjedel av priset av vad arnikan jag köpte på Granngården kostade : ]

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
412
Senast: Freazer
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 445
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 216
Senast: Capybara
·
Gnägg Startar nu en allmän tråd om chat gpt😅 Vet att det har varit många andra sådana här men alla har känts hyfsat specifika? Ingen bara... 2
Svar
35
· Visningar
1 385
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Om skilsmässa
  • Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025

Hund, Katt, Andra Djur