Ullaredsfynd! :)

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Kryptonit
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 173
  • Visningar Visningar 108 165
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ullaredsfynd! :)

Ja det fanns faktiskt både klarblåa och ljusblåa jackor. Dock inte så tjocka. Det fanns både såna som man kan ta av armarna på så det blir en väst, och såna med "fasta" armar :D
Fast om det fanns i herr vet jag inte...

Oooh tack så mycket. =)

läääääääääängtar tills på lördag :D:D:D Om ni hör något om en galning som vatt inne & härjat & köpt typ allt på gekås på nyheterna så vet ni vem det är ;) :P:P:PP::P:P:P:P:P:P det brukar nämlingen bli så, när sara shoppar då SHOPPAR hon & när hon kommer hem med en mager plånbok så inser hon att mrer änn hälften av det inköpta var helt onövändigt :P

Tur jag ska dit på Fredag då så det finns saker då...hehe

*knapplån*

Vill bara varna om att från 1 oktober fram till jul är det ett hell att åka dit oavsett tid, dag :crazy:

*knappis*

verkar som att jag ska dit nästa fredag :)
Jag behöver nog ingenting egentligen:o
Men det blir nog lite lindor, schabrak och fleecetäcken iaf:D
Jo, ska köpa några ridbyxor föresten!
Och en remontnosgrimma.

*hehe*
Jag har varit där 2 ggr under oktober månad och har inte varit några som helst problem. Inte ens kö till kassan. Eller ja, jag räknar inet en framför mig som kö iaf:p

Tom fått parkering "där nere"... Men klart kan man ha både tur o otur...

Nästa veckan kan det vara mycket folk pga novemberlov, men men det gäller att inte ha bråttom dom stänger ju inte förrän åtta!:angel:

Föresten ser ni en gravid "kvinna" som slår ner folk med kulan ja då har ni hittat mig, för när cita is in the building med hormoner så kan det gå vilt till i hästhörnan.
Varnar er, reta mig ej inte jag som styr kroppen för tillfället, kan även få en hysterisk bölattack när jag tittar på alla fina ridkläder å inser att man är för fet för tillfället :rofl::rofl::rofl:

Föresten ser ni en gravid "kvinna" som slår ner folk med kulan ja då har ni hittat mig, för när cita is in the building med hormoner så kan det gå vilt till i hästhörnan.
Varnar er, reta mig ej inte jag som styr kroppen för tillfället, kan även få en hysterisk bölattack när jag tittar på alla fina ridkläder å inser att man är för fet för tillfället :rofl::rofl::rofl:

Var det på lördag du ska dit lär du inte vara den enda gravida kvinnan i hästhörnan ;). Det är dock inte jag som har ett sådant tillstånd att skryta med..
U

*kl*

Nu är det bestämt :D Jag ska dit den 24 november :D Kom på en sak till xD brukar det finnas tolkselar?

Jamen då ses vi kanske...hehe...dax att börja vässa armbågarna...;)
Var kör du ifrån?

Hehe o jag ska också dit ;-) Är ute efter grejer till en häst som drar full och 145cm i täcken :D ... så passa er!
Kommer iofs inte dit förrän på eftermiddagen vid 15-tiden

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
412
Senast: Freazer
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 445
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 216
Senast: Capybara
·
Gnägg Startar nu en allmän tråd om chat gpt😅 Vet att det har varit många andra sådana här men alla har känts hyfsat specifika? Ingen bara... 2
Svar
35
· Visningar
1 385
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Om skilsmässa
  • Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025

Hund, Katt, Andra Djur