Ullaredsfynd! :)

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Kryptonit
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 173
  • Visningar Visningar 108 164
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ullaredsfynd! :)

lånar knapp :)
Ja ska dit nästa vecka, ska på kärlekstripp till gbg och har övertalat pvn att stanna i U på G..
Det MÅSTE bara finnas bett där då, tredelat, rakt, you name it i 12.5, annars åker jag hem!!!
Nån som har sett om de har några travgrejjor? typ bett, luvor etc? de hade bett i fjol, men inte i somras...

Var i Gekås/Ullared i måndags. Har tagit kort på det roligaste jag köpte. Titta o njut, shoppningfantaster :banana:
Undrar ni om någe speciellt utbud är det bara att fråga. Snurrade runt där i ca 7-8 timmar :angel: :D

http://www.pixbox.se/alb602481

Såg flera tredelade och raka bett i många storlekar. Fanns tyvärr inga travsaker vad jag kunde se.

den behån har jag, sitter helt sjukt bra! iaf på mina titts ;)

verkar ju lovande, men samtidigt lite farligt om det finns massor att köpa :p

Ska till gekås på fredag, men en sak saknar jag där inga travprylar.:(
Ska köpa en massa saker till min pålle!!!!!!!!!!

haha, då ska du juh mä viola :idea: var där i lördags, fy faaan :love:

Hur verkar kvalitén på det svarta vintertäcket med reflex kant (?)?
Hur e storleken? stor eller lite eller normal i storleken?

jag skall :P den 27 med hela mcr (stallet) så vi e 50 stycken hästgalna skåningar så det gäller att passa sig ;)

Oj.. Och vi är fem galningar, nåja,.vissa av oss är galnare än andra, vissa hörs mer än andra :rofl: , från Skåne..ska vi ha ett kännetecken? En röd nejlika i knapphålet eller något? ;)
U

jag tror folk undrar om jag skulle ha ett A4 på ryggen där det står "pastejja".. Inte jordens vackraste namn..
U

Här är bilderna på sakerna jag köpte när jag var på GeKås i lördags. Tyckte det var ett rätt bra utbud : ]
Glömde att ta bild på schabraket, men det är iaf brunt med passpoaler och kantband. Tror det redan finns med nån annanstans i tråden. Kostade 99 kr.

Regntäcke med fleecefoder, 399 kr
15832803.jpg

QUOTE]

Det har jag med.
Först var 145 alldeles för litet.
Sedan fick jag hem ett 155. Sitter inte så optimalt.
Det höll inte så länge heller...............

*KL*

Om någon som bor inte alltför långt ifrån Heby ska åka till Ullared, får ni gärna PMa:bow::bow::idea:
Behöver bett, gräsreducerare och en sadelpad

Det lät ju inte bra :/
Jag tycker mitt sitter ganska bra, fast det är lite konstigt vid manken typ. Hoppas mitt håller bättre iaf.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
412
Senast: Freazer
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 445
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 215
Senast: Capybara
·
Gnägg Startar nu en allmän tråd om chat gpt😅 Vet att det har varit många andra sådana här men alla har känts hyfsat specifika? Ingen bara... 2
Svar
35
· Visningar
1 380
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka