Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Transportskydd. lagom långa bak, något långa fram men rätt breda för Donnans smala ben. Får dra åt ordentligt. Högra fram sitter dock lite förhögt upp på bilden.
Senskydd fram. Är verkligen på millimetern att dom passar.
Strykkappor bak. Känns lite stora så vi får väl se hur länge dom frå sitta kvar på
Och två flughuvor, varav den sista var kanon!
Sen blev det ridbyxor och skjorta till mig och pälsglans till Donna
Dom hade mycket snyggt
Även om personalen sa att det var ganska urplockat (vilket märktes, många modeller hade endast ett par storlekar kvar).
När jag stod i kassan och plockade ihop mina saker (efter första vändan, vi hade endast hunnit med hästavdelningen), så frågade en kille i kassan intill
"Jag gissar på att du håller på med hästar?"
Nej då, inte alls därför det blev 5 kassar + täcke + ryktlåda + transporthink, bara på hästavdelningen
*KL*
Upplever att de har fått in mer och mer märkessaker, var på gekås i onsdags. Då hade bla annat fått in de redan nämda pessoa tränsen, MH Ridskor, de med sådan specialsula, samt matchande shortschaps (de där tunna snygga), Griffin syntetstigläder, samt Jacson läderskydd. Även schabrak och täcken från horsesaver. Lädersaker från Källqvist. Vet inte om det är okej att skriva priser, men jag kan ju säga att alla saker låg på minst halva priset jämfört med vanlig butik.
Tycker att det är roligt att de pår in mer och mer märkessaker Köpte dock inget när jag var där i onsdags.
Åh då har de fått in ännu mer saker av kända märken då, kul.
Jag hittade ett par benskydd av Jacson, stod inget pris på dom men jag chansade och vart nöjd med priset
Köpte även ett par av stiglädren från thorowgood. också prisvärda
kl
Jag va där igår, upplever också att det blivit en och annan märkessak.
Pessoatränsen fanns ju bara i svart.
Horse saver sadelgjordar fanns också.
Fast köpte mest bara flugspray och lite borstar.
Täckena va väldigt utplockat, fanns inte i så många storlekar.