Ullaredstråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ullaredstråd!

Nä, inga fullcheekbett när jag var där förra måndagen. Det finns väldigt många specielbett, typ gag, liverpoolbett, kimblewick, etc. Och vanliga tränsbett. Men inga mitt emellan varianter alls.

Åh jag ska åka till Ullared I Januari/Februari nån gång hade jag tänk! Köpa på mig massor med fleecetäcken och även stalltäcken om det finns! :D:D

Ute vill jag bara ha Bucas, dom är bäst! :love:

JAG ÅKER IMORGON BITTI!!!!!!

Sen blir vi där till måndag. Ska mest köpa julklappar, men nåt extra bli det väl:angel:

senaste veckorna har jag drömt flera gånger att jag GLÖMT gå på hästavdelningen! Tjo betsy som om det skulle hända:D

på listan stå bla tömkörningstömmar och vintertäcke

De brukar ha regntäcken ner till 85 cm, men det kanske är lite stort?

*kl*

Var där onsdagen för två veckor sedan.
Det jag fick med mig hem från hästsport var:

* Tömkörningstömmar med rundat fram
* Damasker
* Blue Lotion (1050 ml)
* Dressyrsadelgjord med tjock teddy insydd (45 cm)
* Thermovantar
* Fodrade skinridhanskar
* Helskodda svarta ridbyxor
* Benremmar, halvelastiska

Täckerna hade tyvärr litet utbud.
Skulle ha 150-200 grams på stl. 145 :(

*KL*

Skriver så man hittar hit igen! :)

Ska till Gekås i december, får se om det blir något från hästavdelningen som följer med hem ;)

Kanske är det jag har, ett brunt täcke med beige fleece i, är inte halvhals men det är en liten flärp vid manken så det inte ska skava.. Funkar dock inget vidare med stubbman ;) Så den biten viker jag ner..
Håller en hel dag i ösregn utan att hästen blir blöt!

vad irriterad jag blev, fanns inte ett enda vintertäcke i 155!! Varken igår eller idag :(

kom hem med lite annat iaf. Tömkörningstömmar, reflexgrimmor och en tjock pad/schabrak mm..

Någon som kikade på vad Back on track täckena kostade?
PMa mig gärna (har inte koll på om man får lov att skriva pris här eller inte)

Tack tack :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 338
Senast: Silje
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 938
Senast: Görel
·
Utrustning Hej! Jag ska starta min första tävling sedan 2018 i helgen och är osäker på om min hjälm är godkänd. Har en Charles Owen V8. Hittar...
Svar
5
· Visningar
414
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Jag har oturen att ha tre hästar med olika aptit och näringsbehov i hagen. I dagsläget går det inte att dela hagen och det funkar...
Svar
6
· Visningar
463

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Donald Trumps andra presidentperiod (2)
  • GVFÖ 2025
  • Ung kille

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka