Ullaredstråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ullaredstråd!

Var där idag, mycket trevligt! Roligt sortiment och inte alltför mycket folk. Det här blev det från hästavdelningen:
103_0126_49270476.jpg

♥Knights enkla dressyrstigbyglar 99:-
♥Gråa Isabell Werth ridbyxor 500:-
♥Mangummiband 9:-
♥Arnikalinimentgel 40:-
♥Sprayflaska 4:-
♥Hästgodis med äpplesmak 30:-

kl

Ja då var jag där idag igen, jag som inte skulle dit mer iår.
Inhandlade enbart flugkräm och boots på hästavdelningen. Börjar bli tråkigt där när man vart där 1-2 gånger i månaden det senaste året för det finns i princip alltid samma saker och sällan något nytt.
men idag fanns det riktigt snygga regntäcken, fast det behöver jag verkligen inget så det köpte jag ej....:cry:

KL

Förrut har de haft fårskinnspaddar, är det någon som vet om de fortfarande har det?

Jag skall dit på fredag och har planerat att inhandla en sån om det finns i min hästs storlek samt lite annat smått och gott.

Lovar att ha en bildbomb sen :d

Knapplån

Nån som vet om dom har nåt fint till små ponnyer???
Skulle behöva lite grejer i stl shettis och 95 på täcken...

När jag var där i april så hade dem iaf regntäcken i 95.
Köpte själv grimmor och träns till shettis, täcken köpte jag oxå men i strl 105.
Schabrak kollade jag inte ens på. :crazy:

HJÄLP! :angel:

Någon som vart där nyligen/ska dit nu nu nu och vet om de har någon form av flug/exem-täcken, samt vad de kostar?

*kl*

Någon som varit där sista tiden?
Såg att en på tradera som brukar sälja en del från gekås hästsortiment nu hade lagt ut reflexschabrak....undrar ju nu om de kommer från gekås... Någon som sett sådana där?

var där i helgen, och jo, det fanns mycket reflex-saker, och även ländtäcke. Minns dock inte vad det kostade.

Köpte helskodda ridbyxor, en ny hjälm, ridhandskar & en ridjacka, och förstås en massa annat smått & gott från övriga butiken... :angel:

KL

ÄÄÄÄNTLIGEEEEEEEEN!

Har jag varit nere i Ullared och shoppat loss. Det hjälpte liiiite att man dagen innan sålt en sadel.:angel:

Det blev till lilla hästen:

*Vintertäcke 499:-
*Regntäcke 299:-
*Fårskinnspad 3??:-
*Transportskydd 229:-
*Murarhink
*Bomullsrulle

Till mig:

*Två stalltröjor
*En pikét-shirt 45:-

Å så annat smått o gott som inte hade med hästar att göra.

*kl*

På måndag morgon åker jag ner:D Här ska handlas regntäcken, vintertäcken och en massa stalltröjor:bump:

lägger in bilder när jag varit där:laugh:

/LL

var där för en vecka sedan och handlade en del. Bla två fleecefodrade regntäcken och två 100g täcken. Båda har suttis som smäck runt halsen på mina hästar:love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 332
Senast: Silje
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 929
Senast: Görel
·
Utrustning Hej! Jag ska starta min första tävling sedan 2018 i helgen och är osäker på om min hjälm är godkänd. Har en Charles Owen V8. Hittar...
Svar
5
· Visningar
411
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Jag har oturen att ha tre hästar med olika aptit och näringsbehov i hagen. I dagsläget går det inte att dela hagen och det funkar...
Svar
6
· Visningar
461

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka