Ullaredstråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ullaredstråd!

oj, har de höjt priset på fårskinnspadden?
Då e jag ännu gladare nu att jag vann en jacson fårskinnspad för 315 kr på tradera för nån dag sen...

var där i söndags, fanns massor av julsaker redan, kändes faktiskt ganska hemskt...:o

kl
Annars köpte jag reflexschabrak, de sista som fanns framme :D, reflexboots, cold gel, bensnören till täcke & en hink, de var väl de skulle jag tro!

KL
Någon som har koll på om det finns fodrade regntäcken och vintertäcken i stl 95 och 105? Pris?
Tänkte även kolla om någon har koll på vad det kostar att skicka täcken med dhl???

va där i lördags då hade dom väldigt dåligt i storlek 95 och 105 =(

Föresten på tal om täcken.. Är det märkestäcken av 2:a sort de köper in el. är det ngt lågrpismärke, isåfall hurdana är de generellt storleksmässigt??

Jag undrar om Ullared har bra ridskor och chaps?
Har inte sett att någon köpt det i tråden därför vore det intressant att göra vad de har för chaps och skor.
Ävem om de har ridstövlar.

KL
Ska dit i mitten av oktober. finns det något speciellt prisvärt som jag ska hålla utkik efter?
(har inte varit där förut och har ingen aning om deras sortiment)

Har de börjar plocka fram julsaker än?
glitter och kulor m.m.

Japp! Jag var där förra veckan, och då fanns det tomtar högt och lågt. Glitter & kulor tittade jag iofs inte efter (brukar ju vara kaos på julavdelningen, och det var inget undantag när jag var där)

Tyckte dessutom att det var VÄLDIGT dåligt utbud på hästavdelningen, köpte bara en uppsättning benskydd till min pålle

De har varken ridskor eller ridstövlar (inget i skoväg alls). Men shortchaps brukar finnas!

De hade fått in ett parti med skor från MH men det var nog bara tillfälligt, de brukar inte ha skor och stövlar.
Det har ju inga skor på någon annan avdelning heller.

kl Tycker lite synd om mig när jag läser allt det där... Jag har aldrig varit på Ullared :cry: Såååå avis på er!

KL

Jag ska till Gekås nu den 12/10 och är lite nyfiken på utbudet på hästavdelningen. Särskilt över täcken, schabrak, benskydd/boots och bett. Hur är läget just nu? Ni som nyligen varit får gärna rapportera. Funderade även över klippmaskiner... Jag har personligen aldrig sett någon där, har någon annan det? Man kan ju hoppas att det kommer in ett tillfälligt parti nästa måndag :d

Är det någon som vill att jag håller utkik efter något när jag är där?

Mvh Jate Volim

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 332
Senast: Silje
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 929
Senast: Görel
·
Utrustning Hej! Jag ska starta min första tävling sedan 2018 i helgen och är osäker på om min hjälm är godkänd. Har en Charles Owen V8. Hittar...
Svar
5
· Visningar
411
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Jag har oturen att ha tre hästar med olika aptit och näringsbehov i hagen. I dagsläget går det inte att dela hagen och det funkar...
Svar
6
· Visningar
461

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka