Ulvarna kommer till byn (varulvslek)

Kan någon förklara varför jag blev uppkäkad? det kom lite oväntat


SEn är jag också nyfiken på om jag var ensam om att få siarvibbar från @Mirtai ?

Vi trodde att du eller Mirtai var siaren, egentligen trodde vi nog mest på Mirtai. Men vi tänkte att om Mirtai själv inte är siaren så vore det ju typ tjänstefel av siaren att inte sia Mirtai, och då borde vi kunna få det bekräftat. Plus att chansen att hon skulle lynchas var rätt stor.
 
Förlåt för att jag trodde bsf och mirtai var onda - men idag så ångrade jag mig och trodde mer på Q
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 001
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
12 947
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
20 631
Senast: Klara
·
Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
14 919
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp