Ulvarna kommer till byn (varulvslek)

Det är ju trevligt att att du tror att jag är god men det gör mig skeptisk till dig. Senast jag var ond la jag en andraröst på en kollega som inte var supermisstänkt så det känns lite märkligt att du håller mig som god pga den rösten.
Det beror väl på lek från lek hur man ser det hela ?
 
Några få minuter till röstning och tänker att det är dags nu. Verkar som om många väntar in i det sista för att se vad andra gör. Men jag vågar inte vänta längre iom att jag redan missat en gång.

Elo röstar på Mirtai.

För att jag tror att lyan/demonen räddade henne förra röstningen, vilket borde tyda på att hon är ond.
 
Jag kom just hem. Jag har ingen bättre idé än att gå på spåret att Mirtai räddades av demonens extraröst för att hon är ond. Det finns ju en möjlighet att hon är god, antingen för att lyan trodde BSF hade god specialroll eller för att de helt enkelt ville ställa till med lite oreda genom att göra sådär.

Niyama röstar på Mirtai
 
DL3
17.21 hemlig röstar på mirtai
19.42 qitis röstar på Mirtai
20.20 Mirtai röstar på qitis
20.55 Elo röstar på Mirtai
20.57 Niyama röstar på Mirtai



Mirtai 4
Qitis 1
 
Var tvungen att göra en liten akututryckning här hemma därav den jättesena rösten utan motivering. Men jag är såklart inne på samma spår som alla andra, att det såklart är väldigt misstänkt när Mirtai räddas sådär i det dålda och ängeln istället råkar ryka av bara farten.

Idag hann jag tyvärr bara med en röst men det verkar ju räcka :angel:
 
Å andra sidan har vi en ovan (väl) LL.
Nu vill jag ha en uppdatering.
Ringrostig kanske men inte ovan? Dock är det ju bara räkna på när leken tidigast kan avgöras och om goda förlorar dag 3 trots att en vanlig ulv är lynchad så är ju fördelningen jätteskev. Men var ju orolig för det med tanke på vad Mada skrev.
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
34 35 36
Svar
707
· Visningar
7 972
Senast: Kilauea
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 106
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 748
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 831
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp