Bukefalos 28 år!

Ulvek: Hunger Games - The Quarter Quell

Status
Stängd för vidare inlägg.
Uppdatering

Spelen började dra sig mot sitt slut. President Snow hade fullgjort sitt uppdrag att göra sig av med de mest upproriska vinnarna, och nu började andra mer trängande angelägenheter göra sig påminda. Som rebellerna i Distrikt 13 som hotade att gå till attack... Han lämnade kontrollrummet för gott.


Koppen/bollen__(2) var President Snow - Ensamvarg


 
Uppdatering

Gloss fortsatte sin språngmarsch genom djungeln i jakt på sin sista motståndare. Men Mags visste redan att hon inte skulle klara sig, och valde hellre att vandra in i den giftiga dimman än att möta karriäristens vapen.


Snurrfian var Mags - borgmästare

 
Habina röstar på Mirtai

Motiveringen har jag redan skrivit tidigare i leken, men försöker ta den ur minnet nu. Har betett sig knepigt, men det som gjorde droppen var hur nojjig hon blev när TLV röstade på bollen__2 efter henne. Förmodligen för att hon blev orolig att fler skulle rösta på bollen__2 och de skulle bli av med den mest godförklarade ulven de hade. Morr.
 
Habina röstar på Mirtai

Motiveringen har jag redan skrivit tidigare i leken, men försöker ta den ur minnet nu. Har betett sig knepigt, men det som gjorde droppen var hur nojjig hon blev när TLV röstade på bollen__2 efter henne. Förmodligen för att hon blev orolig att fler skulle rösta på bollen__2 och de skulle bli av med den mest godförklarade ulven de hade. Morr.

Fast nu var ju inte Bollen ulv så även om jag vore ulv så faller ju den teorin?
 
Paddington röstar på Mirtai
för jag tror hon är den kvarvarande ulven och att meddelandet jag såg igår från henne där hon skrev "vi i lyan" hon faktiskt menade denna lya och ingen annan. Sedan även hur hon reagerade efter TLVs röst på bollen skaver rejält med
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 181
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 489
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 598
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
10 051
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp