Ulvlek: Agents of S.H.I.E.L.D.

Jag har nu ändrat mig ca femtielva gånger med vem som ska få min röst.
Tycker hela den här tre eller fyra-ulvar grejen fått märkliga proportioner och tycker inte huruvida man tänker att det är tre eller fyra ulvar kan säga något om vilken roll man har.

Därför:

Karamelldrottningen röstar på qitis
 
Alltsa. Nej jag har inte jattebra koll sa kanns konstigt att du skulle rosta pa mig for det. Det ar ju inte lange kvar till deadline sa jag maste lagga en rost. Sa det far nog bli sa att poisonous rostar pa Bollen_

Dels kanns det har citatet "Jag funderade precis om inte specialrollerna skulle kunna påverka så det är 4 ulvar faktiskt. Längesen jag lekte med tvillingar, och att de är brevbärare gör de väl extra starka?" sa kanns det som att hon forsoker spekulera i att den goda sidan skulle vara mycket starkare och darfor att hon skulle tillhora den.

"Jag tänkte 3 inkl fårulv men när @LenaH påpekade att specialrollerna kanske gör att ulvarna är 4 så är jag nog böjd att hålla med henne.." och samma har. Forsoker vara mer bojd at den goda sidan
 
Jag har väldigt ont om tid ikväll, har mest reagerat på P-nånting (kommentaren jag undrar om hon ev. kan ha försagt sig?) men eftersom hon haft långt uppehåll vill jag inte rösta där.

Niyama röstar på LenaH
För att jag inte ser det misstänkta med Hedinns resonemang, och själv tycker jag det verkar orimligt om leken kan ta slut dag 2.
 
Paddington röstar på Cirkus för dels tycker jag det står ut att hon och Lena för samma resonmang men röstar på olika personer (är de ihoppratade?) Sedan förstår jag inte vad hon menar om att ta upp jägaren i inlägget om mig - jag har väl inte pratat om jägare?
 
Jag har nu ändrat mig ca femtielva gånger med vem som ska få min röst.
Tycker hela den här tre eller fyra-ulvar grejen fått märkliga proportioner och tycker inte huruvida man tänker att det är tre eller fyra ulvar kan säga något om vilken roll man har.

Därför:

Karamelldrottningen röstar på qitis
Men va, varför landar då rösten på qitis? Hon var ju knappt ens med i diskussionen? Konstaterade väl mest bara att det är dumt att tro för mycket över huvud taget? :confused:
 
DL1

21.07 bollen__ röstar på Poisonous
21.26 LenaH röstar på Hedinn
21.32 Cirkus röstar på paddington
21.42 qitis röstar på bollen__
21.53 Mirtai röstar på cirkus
21.56 Hedinn röstar på cirkus
21.59 Karamelldrottningen röstar på qitis
21.59 poisonous rostar pa Bollen_
21.59 Niyama röstar på LenaH
22.00 Paddington röstar på Cirkus

@Lenis missar (men har inte hittat leken än)
 
Paddington röstar på Cirkus för dels tycker jag det står ut att hon och Lena för samma resonmang men röstar på olika personer (är de ihoppratade?) Sedan förstår jag inte vad hon menar om att ta upp jägaren i inlägget om mig - jag har väl inte pratat om jägare?
Tror att jägaren syftade på mig, jag skrev om både jägare och tvillingar (saker som kan gå fel och inte behöver gynna goda sidan).
 
Tror att jägaren syftade på mig, jag skrev om både jägare och tvillingar (saker som kan gå fel och inte behöver gynna goda sidan).
ok då hänger jag med. Försökte läsa igenom leken ett varv till å fastnade på att det stod om jägaren där, men nu när du skriver det så kommer jag ihåg att du skrev det.
 
Men va, varför landar då rösten på qitis? Hon var ju knappt ens med i diskussionen? Konstaterade väl mest bara att det är dumt att tro för mycket över huvud taget? :confused:
Jag röstade faktiskt på dig först men han ta bort inlägget.

Sen såg jag qirtis röstning och röstade därför på henne istället eftersom det var just som du säger mycket att hålla med ett resonemang som jag inte håller med om.
 
Alltsa. Nej jag har inte jattebra koll sa kanns konstigt att du skulle rosta pa mig for det. Det ar ju inte lange kvar till deadline sa jag maste lagga en rost. Sa det far nog bli sa att poisonous rostar pa Bollen_

Dels kanns det har citatet "Jag funderade precis om inte specialrollerna skulle kunna påverka så det är 4 ulvar faktiskt. Längesen jag lekte med tvillingar, och att de är brevbärare gör de väl extra starka?" sa kanns det som att hon forsoker spekulera i att den goda sidan skulle vara mycket starkare och darfor att hon skulle tillhora den.

"Jag tänkte 3 inkl fårulv men när @LenaH påpekade att specialrollerna kanske gör att ulvarna är 4 så är jag nog böjd att hålla med henne.." och samma har. Forsoker vara mer bojd at den goda sidan
Man måste ju rösta på nått och tyvärr var du lättast att hitta något alls om av det lilla som skrivits :)
 
Jag har väldigt ont om tid ikväll, har mest reagerat på P-nånting (kommentaren jag undrar om hon ev. kan ha försagt sig?) men eftersom hon haft långt uppehåll vill jag inte rösta där..
Tänkte du på Poisonous?
skulle gärna vilja veta vilket inlägg du tänker på? :)
 
Ja, hann inte få stavningen rätt. Det jag svarade på av henne, det här är mitt tredje inlägg i tråden så det är inte så svårt att finna ;)
Got It! men läser inte in riktigt samma sak som dig i det inlägget :)
Läser det mer som att hon kommer ihåg det från någon gammal lek
 
Got It! men läser inte in riktigt samma sak som dig i det inlägget :)
Läser det mer som att hon kommer ihåg det från någon gammal lek
Nä, jag vet inte, det var det enda skumma jag hade snappat upp men var för tveksam för att rösta där och ville inte rösta på en återvändare med något så svagt. Men som LL eller god tänker jag "ulvarna kan ha otur vid ätning" inte "man".
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 831
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 677
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 419
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
4 984

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVIII
  • Sytråden del 4
  • Mobilhållare till bilen

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2023

Omröstningar

Tillbaka
Upp