ULVLEK: Firefly

Jag är grymt ledesen att jag bara försvann, men det har varit ruktig4 jävla sjukt dåligt och fullt upp för mig det senaste. Men aset är iaf häktat.

Puh - skönt att höra ifrån dig! Jag blev mest orolig att det hänt något skitjobbigt och farligt (jag som inte ens var med i leken).
 
Fyra förhör på 6 dagar var rätt tufft faktiskt. Och att höra att det var omvänt från verkligheten bar både skrattretande och oerhört knäckande. Som tur finns bildbevis, fysiska bevis och vittnesmål som styrker min utsaga. Och tack för stödet alla! :heart:heart
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 742
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 827
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 546
Senast: Lobelia
·
Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
15 341
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Kattbilder #9
  • Bukekullar 23/24

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp