ULVLEK: Firefly

Efter förra leken där vi hade det så hopplöst i lyan ville jag begränsa infon lite

Har haft stort nöje av att följa den här leken och jag tycker det var kul att du hade med prästen! Lite variation på rollerna är alltid roligt!

Men om förra leken - det var väldigt lite info för goda. Sia varannan natt och en lösmynt spion som drällde hälften av det hen fick till ulvarna. Dessutom samtliga onda i lyan (ingen som behövde visa sig/som ulvarna måste leta efter).

Jag kan inte tycka att utvecklingen där berodde på info!
 
Har haft stort nöje av att följa den här leken och jag tycker det var kul att du hade med prästen! Lite variation på rollerna är alltid roligt!

Men om förra leken - det var väldigt lite info för goda. Sia varannan natt och en lösmynt spion som drällde hälften av det hen fick till ulvarna. Dessutom samtliga onda i lyan (ingen som behövde visa sig/som ulvarna måste leta efter).

Jag kan inte tycka att utvecklingen där berodde på info!

Nej jag vet, egentligen var det ju inte så mycket, och ändå blev det så hopplöst, därför ville jag inte ha mer (har i mina andra lekar haft väldigt mycket specialroller). Men jag lade t.ex. första sian natt 2 istället för 1 för att skjuta lite på det iaf.
 
Nej jag vet, egentligen var det ju inte så mycket, och ändå blev det så hopplöst, därför ville jag inte ha mer (har i mina andra lekar haft väldigt mycket specialroller). Men jag lade t.ex. första sian natt 2 istället för 1 för att skjuta lite på det iaf.
Vilket vi i lyan gillade :p

Å stort tack till Q som gjorde ett fantastiskt jobb m att hjälpa oss lyncha siarlärlingen :bow:
 
Nej jag vet, egentligen var det ju inte så mycket, och ändå blev det så hopplöst, därför ville jag inte ha mer (har i mina andra lekar haft väldigt mycket specialroller). Men jag lade t.ex. första sian natt 2 istället för 1 för att skjuta lite på det iaf.
Fast det blev väl hopplöst främst för att goda spelade bra? Inte för att de hade mycket info. Sådant är svårt att värja sig mot, alltså hur folk spelar. Och det ändrar sig från gång till gång.
 
Fast det blev väl hopplöst främst för att goda spelade bra? Inte för att de hade mycket info. Sådant är svårt att värja sig mot, alltså hur folk spelar. Och det ändrar sig från gång till gång.

Det gjorde de såklart också, men hade det t.ex inte funnits några sior alls så tror jag ändå det hade blivit lite mer match :)
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 022
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
13 001
Senast: Lobelia
·
Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
14 922
Senast: cirkus
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
20 634
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp