ULVLEK: Firefly

om inte annat så kan LL verifiera att jag snabbt fick dessa tankar .....
avd : ja VILL ha cred för dem :p
så här skrev jag iaf i vår konversation för ett par dagar sedan...

Det är nästan så jag vill bli lynchad nu för som jag skrev i min lilla översyn av rollerna
Vad händer om prästen är ensam kvar med den biktade ulven? Jag ser att prästen kan bli ett segervapen för de onda....

Får jag rösta på mig själv i denna leken , tänker nu på ett scenario med 2 goda och en biktad kvar, är jag tvungen att rösta på den andra goda då??:confused::(
eller får jag rösta på mig själv om jag kan motivera det på ett bra sätt utan att hinta?
 
För övrigt skrev jag ngt liknande i lyan igår ang ditt prästfiske

"Undrar om Q fattat att jag fattat vad hon sysslar med"
"Är ju riktigt kul m den här charaden, men får se hur länge jag orkar spela med"
:p

Det var riktigt skönt å slippa försöka teoria, så tack för att du höll mig upptagen :p :heart
 
För övrigt skrev jag ngt liknande i lyan igår ang ditt prästfiske

"Undrar om Q fattat att jag fattat vad hon sysslar med"
"Är ju riktigt kul m den här charaden, men får se hur länge jag orkar spela med"
:p

Det var riktigt skönt å slippa försöka teoria, så tack för att du höll mig upptagen :p :heart
å jo jag fattade att du fattade - det var liksom det som gjorde mig helt övertygad om att du var ond:D
 
Måste säga att det är jättekul att följa leken i åskådarlyan och vända och vrida på saker tillsammans med andra. :up: Även om hagen inte bidrog med så mycket.

Men, jag är fortfarande övertygad om att LenaH är prästen, Habina har biktat sig och LL bara gjort ett misstag. :mad::sneaky::D:laugh:
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 434
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 175
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 009
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 052
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • HusdjursGPS
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp