Ulvlek - Glasstest

Jaha ja, det går ju bra det här!
Jag inser ju att det inte kommer påverka röstningen men ja, jag får ju ändå lägga en röst :)

Killaloe röstar på Niyama

För jag tycker att hon verkar ha alldeles för bra koll på vilka som, enligt henne, ska vara onda respektive goda. Hon skriver även att det är säkert vilka fyra som återstår som då är just onda och jag tror definitivt att vi kan räkna in henne i den fyran.
 
Jag fattar att tvillingarna trots allt ändå visar sig nu, angående Madalitso känner jag mig snarast genom hennes spel än vad

Men jag hade hellre velat ha ut en ulv. Fåret behöver goda inte få ut för vinst, det kommer fortfarande finnas tre ulvar kvar(antar jag) och då hade jag hemskt gärna haft ut en ulv isället för då är det bara två kvar.
 
Röstlista DL3 kl 21.30

18.07 Fio röstar på blacksmithfarm
18.43 Madalitso röstar på Killaloe
20:52 Lenis röstar på Killaloe
20:57 Niyama röstar på Killaloe
20:58 fio ändrar röst till Killaloe
21:03 cirkus röstar på Killaloe
21:09 Blacksmithfarm röstar på Killaloe
21:09 qitis röstar på Killaloe
21:18 Killaloe röstar på Niyama


Killaloe: 7
Niyama: 1
 
Va? Om du vill hävda att du är tvilling så borde du väl inte följa och rösta på Killa?
röstar på ett troligt får som jag mycket väl kan se att lyan vill offra istället för en ulv-känns väldigt troligt
Får ju inte med mig fler i mina tankar så bättre få en ond avsett om den är får eller ulv
skulle vilja rösta på dig enligt min teori med det ligger inga röster på dig förutom från det troliga fåret då som jag tror försöker skapa alibi åt dig iom hur röstläget ser ut
 
Men om du tror fio och Lenis luras, varför vill du rösta på mig? :confused:
för att du är den enda som deltagit i leken från start och de andra var väldigt frånvarande - det om något känns ulvigt!!

jag skiter i att samla rösterna . Jag vill ändra min röst till en ulv jag faktiskt tror mig ha fått korn på
qitis ändrar till Niyama
tror att fåret försäkt visa sig för ulven niyama i första DL genom att följa hennes röst och att de andra två som inte ens deltog . eller ens röstade inte gick att följa eftersom de inte ens röstade
 
för att du är den enda som deltagit i leken från start och de andra var väldigt frånvarande - det om något känns ulvigt!!

jag skiter i att samla rösterna . Jag vill ändra min röst till en ulv jag faktiskt tror mig ha fått korn på
qitis ändrar till Niyama
Eh, du tror att fio och Lenis bluffar om att de är tvillingar men vill rösta på mig. Trovärdigt :angel: :p.
 
En sak som jag inte fattar - det är varför offrar lyan sitt vad jag tror är fåret? Och varför outar fåret i så fall ulven Niyama? Jag tänker uppenbarligen som @qitis i detta läge.

cirkus ändrar sin röst till Niyama

enigt principen hellre ulv än får och chansen till vinst blir faktiskt större om vi låter fåret vara ensamt kvar
 
Röstlista DL3 kl 21.30

18.07 Fio röstar på blacksmithfarm
18.43 Madalitso röstar på Killaloe
20:52 Lenis röstar på Killaloe
20:57 Niyama röstar på Killaloe
20:58 fio ändrar röst till Killaloe
21:03 cirkus röstar på Killaloe
21:09 Blacksmithfarm röstar på Killaloe

21:09 qitis röstar på Killaloe
21:18 Killaloe röstar på Niyama
21:26 qitis ändrar röst till Niyama


Killaloe: 7
Niyama: 2
 
Så nu avslöjar hela lyan att killa är ett får?

Ja men vi hade fan inget annat val än att följa madi nått.. har glömt bort vad hon heter nu :rofl:
 
Alltså. Jag kan mycket väl tänka mig Niyama som ulv. Hennes utpekande av en stensäker grupp onda känns sådär. Jag satsar på lottning
Blacksmitfarm ändrar röst till Niyama
 
Röstlista DL3 kl 21.30

18.07 Fio röstar på blacksmithfarm
18.43 Madalitso röstar på Killaloe
20:52 Lenis röstar på Killaloe
20:57 Niyama röstar på Killaloe
20:58 fio ändrar röst till Killaloe

21:03 cirkus röstar på Killaloe
21:09 Blacksmithfarm röstar på Killaloe
21:09 qitis röstar på Killaloe

21:18 Killaloe röstar på Niyama
21:26 qitis ändrar röst till Niyama
21:29 cirkus ändrar röst till Niyama
21:30 Blacksmithfarm ändrar röst till Niyama


Killaloe: 7
Niyama:4
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 711
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 866
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
5 014
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 446
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp