Ulvlek - Glasstest

Fast i den här leken så var det ju vinna eller lottning/oavgjort.
Fast med den regeln vet ju onda redan innan att de inte ens kan satsa på det, de måste hellre offra någon tidigare än att avslöja sig. Sen kan det förstås bli så att lyan är röjd men jag tror man undviker såna situationer om man har den regeln. Dessutom blir det ju aldrig lottning i det läget då, utan det är till godas fördel. Jag gillar inte lottning.
 
Fast med den regeln vet ju onda redan innan att de inte ens kan satsa på det, de måste hellre offra någon tidigare än att avslöja sig. Sen kan det förstås bli så att lyan är röjd men jag tror man undviker såna situationer om man har den regeln. Dessutom blir det ju aldrig lottning i det läget då, utan det är till godas fördel. Jag gillar inte lottning.

Jag tycker det är en konstig regel. Det är svårt nog som det är att vara ond.

Jag gillar inte heller lottning direkt, men hellre lottning än att goda alltid ska ha även den fördelen.
 
Krångliga namn och hästar på avatarerna - same same :D;)
Hästarna är dessutom släkt med varandra, uppvuxna tillsammans och bästisar. :D
Min syster är hon som tycker illa om att spela ulv för man kan ju inte bara ljuga sådär, oavsett om det är lek eller inte, så att vara mer ondsint än henne är inte så svårt :rofl:
Tyvärr sant, enda gången jag varit ond hade jag dåligt samvete för att jag röstade på goda trots att q spelade mycket skummare. :o
den var en av de roligaste jag gjort! :D
:arghh::banghead::mad::(
 
Jag tycker det är en konstig regel. Det är svårt nog som det är att vara ond.

Jag gillar inte heller lottning direkt, men hellre lottning än att goda alltid ska ha även den fördelen.
Man får ju ha det i åtanke när man planerar övriga roller. Är ju precis som vilka andra fördelar som helst man ger de olika sidorna.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 718
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 598
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 386
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 037
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp