Ulvlek: Kampen om semestern

Fler funderingar, spionen/spionraderna, innehåller de även den onda feens val? Jag gissar det, men det känns bäst att fråga. Lite trist att käkförmågan inte försvann för ulvarna om lobbyisten dog. 😇 men får lobbyisten någon info också? Eller är den "bara" förmedlare?
 
Fler funderingar, spionen/spionraderna, innehåller de även den onda feens val? Jag gissar det, men det känns bäst att fråga. Lite trist att käkförmågan inte försvann för ulvarna om lobbyisten dog. 😇 men får lobbyisten någon info också? Eller är den "bara" förmedlare?
du gissar rätt och lobbyisten är en "passiv" roll utan något val el info själv (om nu inte brevbäraren el spionen skickar ngt till denne förstås)
 
VIKTIG INFO!!!!!
Jag veeeeet att jag lovade att det inte skulle bli några omvandlingar......:o

MEEEEN jag måste bereda plats för en ny spelare så för att det inte ska bli för tydligt vilken roll denne har så kommer jag lotta om 1/3 av alla roller. De flesta kommer inte märka något, men några kommer få en ny roll..
Omlottning sker de närmaste 15 minuterna

Ledsen för det, men skyll på MAMSEN!!!!! :D

VÄLKOMMEN MAMMAS!!!!!!!!!:love::love::love::love:
 
För att bereda plats till Mamsen så blir det även en ny roll i leken:
JÄGAREN - tar med sig en person in i döden. Skickar varje natt pm om vem den vill ta med sig om den dör. Om jägaren inte gör något nytt val så räknas det senaste. (nattDL)
Även dennes förmåga försvinner när Lobbyisten dör

tacksam om @LenaH kan uppdatera deltagarlistan samt rollistan :) :love:
 
tenor.gif
 
Så taggad på att leka men måste ändå varna för att jag börjat nya jobbet på heltid from idag och vet inte hur mosig jag kommer vara. Imorgon ska jag på afterwork så kommer inte in förrän jag kommit hem från den. Kan inte leka på jobb :)
 
Jag skriver tenta imorgon (17-21), men räknar med att behöva prokastinera tentapluggadet under dagen så kikar in under dagen!
 
Godmorgon leken :D Här händer det grejer redan
innan leken hunnit starta ordentligt.
Men kul att vi är så många denna gången och flera återvändare:)
Jag jobbar så här tidigt hela veckan så kommer ha svårt att kunna delta aktivt på kvällarna , iaf efter DL:s om jag överlever den
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 861
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 137
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 312
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 771
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp