Har inte papper tillgängligt att skriva på så jag skriver vidare med hjälp av lite citat för att minnas vad jag tänkt:
Varför skulle onda vilja lägga röster för att bekräfta något för fåret? Det räcker väl att de onda kämpar på på varsitt håll och att onda inte käkar fåret så borde det vara frid o fröjd i pälsland tänker jag?
Jag tycker att detta är en konstig röstmotivering som sagt, just för att oddsen alltid talar för att man kan råka lägga en röst på en god särskilt i DL1 när man inget vet, men Idahoe har skrivit rätt mkt till teoriinlägg nu, inte bara redovisat vad folk gjort utan lagt flera egna vinklingar på det. Jag tycker att det talar till hennes fördel. Hon går iaf inte in för att smyga och det är kul med mkt teorier tycker jag oavsett om jag håller med eller ej. Kommer sannolikt inte få min röst idag om hon inte skriver ngt som får mig att ändra uppfattning.
Jag fattar inte riktigt, varför är Niyama mer godförklarad än Lena? Är Lena mer benägen att alibirösta än Niyama?
(Edit: Ser att frå¨gan redan ställts och är besvarad.)
Oh, ett steg till i tanken om @Habina som får är att @Snurrfian följer Habinas röst idag som en bekräftelse på att de identifierat henne?
Varför skulle onda vilja lägga röster för att bekräfta något för fåret? Det räcker väl att de onda kämpar på på varsitt håll och att onda inte käkar fåret så borde det vara frid o fröjd i pälsland tänker jag?
Lagom stressad och rädd att inte hinna rösta pga trasslig mobil. Så det här blir en rätt snabbt ihopslängd röst av en förvirrad Idahoe. Jag tror ju inte att vi har tillräckligt med info för att kunna utläsa så mycket från röstningen, men hittar inget annat att gå efter just nu...
Idahoe röstar på Lenis
För hon var först att rösta på en god som sedan blev lynchad. Det kan vara en ulv som lyckades med det.
Jag tycker att detta är en konstig röstmotivering som sagt, just för att oddsen alltid talar för att man kan råka lägga en röst på en god särskilt i DL1 när man inget vet, men Idahoe har skrivit rätt mkt till teoriinlägg nu, inte bara redovisat vad folk gjort utan lagt flera egna vinklingar på det. Jag tycker att det talar till hennes fördel. Hon går iaf inte in för att smyga och det är kul med mkt teorier tycker jag oavsett om jag håller med eller ej. Kommer sannolikt inte få min röst idag om hon inte skriver ngt som får mig att ändra uppfattning.
Borde sova... men några tankar lite snabbt.
Paddington skulle kunna vara god, eller ulv som ville ha lite alibi. Niyama tror jag mer på som god, även om hon skulle kunnat alibiröstat.
Däremot är jag fortfarande tveksam till LenaH, ponera att hon också är ulv, då är det ju ett perfekt alibi att rösta ut en annan ulv.
Fasiken, den här lynchen gjorde inte saker så mycket klarade ändå. Får vara glad att vi fick ut en ulv iaf.
Nu, sova!
Jag fattar inte riktigt, varför är Niyama mer godförklarad än Lena? Är Lena mer benägen att alibirösta än Niyama?
(Edit: Ser att frå¨gan redan ställts och är besvarad.)