Det är ett gammalt helvete som brakat lös. Jag har flyttat därifrån, men jag är uppriktigt oroad över både vänner och djur.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ett gammalt helvete som brakat lös. Jag har flyttat därifrån, men jag är uppriktigt oroad över både vänner och djur.
Kram!Det är ett gammalt helvete som brakat lös. Jag har flyttat därifrån, men jag är uppriktigt oroad över både vänner och djur.
KramDet är ett gammalt helvete som brakat lös. Jag har flyttat därifrån, men jag är uppriktigt oroad över både vänner och djur.
Det låter inte trevligt alls. Hoppas att det lugnar ner sig lika snabbt igen.Det är ett gammalt helvete som brakat lös. Jag har flyttat därifrån, men jag är uppriktigt oroad över både vänner och djur.
Du röstade väl först på hemlig, som sen q4 definitivt spikade igen kistan för?
Med LenaH som god (men väldigt skum!) tror jag att hon jagat rätt personer. Cirkus har spelat knepigt i den här leken och jag har haft svårt att få grepp om henne. Lenis är en spelare jag inte alls vet var jag har och snurrfian har gjort små misstag som LenaH varit på som en igel.
Visst kan LenaH ha helfel, men just nu ser min lya ut såhär. Sedan är jag dålig på matte och har noll koll på vilka som är kvar, kan det vara en ulv till?![]()
Men Jaaaaaaaa!Förskräckliga dagbok.
Jag lyckades! Jag har fått tillbaka Neal ifrån de döda och han kan se mig trots jag är osynlig (de döda har den förmågan, tydligen). Lyckligtvis så träffade jag Neal före de goda och jag intala honom att en ny ondska hade inträffas i staden och att Snövit hade drabbats av en sömnförbannelse.
När jag sedan berättade att Emma och Prins charmig hade dragit till den förtrollade skogen så blev Neal vansinnig. Hur kan de vara så oansvariga och lämna en tonårspojke ensam i Storybrooke? Sedan drog han iväg men inte till Henry utan han drog till den förtrollade skogen för att skälla på Emma och prins charmig.
Niyama var bybo
![]()
Hur vill ni ha det med DL ikväll? 21:30 som vanligt? Eller vill ni att vi ska ha dubbla DL ikväll? Hur har ni det med tid?
Typiskt! En av få jag kände mig rätt säker på som godFörskräckliga dagbok.
Jag lyckades! Jag har fått tillbaka Neal ifrån de döda och han kan se mig trots jag är osynlig (de döda har den förmågan, tydligen). Lyckligtvis så träffade jag Neal före de goda och jag intala honom att en ny ondska hade inträffas i staden och att Snövit hade drabbats av en sömnförbannelse.
När jag sedan berättade att Emma och Prins charmig hade dragit till den förtrollade skogen så blev Neal vansinnig. Hur kan de vara så oansvariga och lämna en tonårspojke ensam i Storybrooke? Sedan drog han iväg men inte till Henry utan han drog till den förtrollade skogen för att skälla på Emma och prins charmig.
Niyama var bybo
![]()
Hur vill ni ha det med DL ikväll? 21:30 som vanligt? Eller vill ni att vi ska ha dubbla DL ikväll? Hur har ni det med tid?
Förskräckliga dagbok.
Niyama var bybo
![]()
Så för att en god (LH) lagt en röst på mig baserat på min röst i DL1 (notera att jag var bland de första att rösta i hela leken) så skulle jag vara ond? Det tycker jag är lite klent så här sent i förloppet. Ok om Lena varit siare som hon i mitt tycke försökte posera som, men det var hon ju inte.
Jag får erkänna att jag står helt för både min röst på hemlig (ingen har fortfarande lyckats berätta vad som var skrivet av nån annan som var mer misstänkt när jag lade den rösten) och Lena som jag tycker spelade superskumt. Jag har tyckt det redan innan när vi spelat ihop vid tillfälle men tyckte det var värre idag. Och det är jättesvårt att värdera någons misstankar när de inte är särskilt motiverade så som hon spelat större delen av leken. Nu var de ju tyvärr goda bägge två så uppenbarligen var jag fel ute, men inte i något av fallen hade jag någon jag misstänkte mer.
Nu fick Lena så oerhört mycket röster att denna lynch var svår att utläsa något av, självklart röstade både onda o goda. Funderade lite över varför ingen blev äten förra natten, men utgår ifrån att ulvarna försökt käka ängeln- min erfarenhet säger mig att det är rätt sällan ulvar missar att käka av slarv- har funderat lite över vem de hade kunnat tänkas försöka käka. Ska tröska igenom leken mer under dagen när jag har mer tid. Frågan är då om ängeln skyddade sig själv eller någon annan.
För mig är det helt ok med de DL som varit men jag är även flexibel. Kan komma att behöva rösta tidigt pga besök dock![]()
Tillbaka till graven med dig![]()
Inte mycket som händer i leken nu... Får väl försöka ändra på det.
Habina röstar på LenaH
Då jag upplever att hon sprider misstankar omkring sig, vilket mest skapar känslan av att hon teoriar, men utan att det för leken framåt. Jag tror att hon kan vara ulv.
Jag kommer kvällsfodra och ramla i säng så fort resultatet kommit.
OM LenaH inte skulle vara ulv, så lovar jag att rösta på de hon röstat på...![]()
Med LenaH som god (men väldigt skum!) tror jag att hon jagat rätt personer. Cirkus har spelat knepigt i den här leken och jag har haft svårt att få grepp om henne. Lenis är en spelare jag inte alls vet var jag har och snurrfian har gjort små misstag som LenaH varit på som en igel.
Visst kan LenaH ha helfel, men just nu ser min lya ut såhär. Sedan är jag dålig på matte och har noll koll på vilka som är kvar, kan det vara en ulv till?![]()