Bukefalos 28 år!

Ulvlek: Tolv små bukefalister

Hur ser det ut för er imorgon, om vi kan lägga dag-DL ganska tidigt? Annars behöver jag nog skaffa mig en inhoppande uppdaterare. ;)
Om jag överlever natten, något som Q verkar vara säker på att göra... ;) så fungerar det med en tidig dl, jag har ska skjutsa barnet på halloweenfest på kvällen men det borde bara ta en tio minuter åt gången... ;)
 
Om jag överlever natten, något som Q verkar vara säker på att göra... ;) så fungerar det med en tidig dl, jag har ska skjutsa barnet på halloweenfest på kvällen men det borde bara ta en tio minuter åt gången... ;)

Jag hoppas att du överlever natten, men jag är ju minst sagt tveksam när ängeln är död :(
 
Jag kanske borde sagt väldigt tidigt, för insåg att det handlar om 16-tiden eller nåt om jag ska fixa det helt säkert utan en backup.
 
Något du vill delge mer information om? :p Men för att vara ärlig så skulle det nästan var skönt att slippa bestämma mig hur jag ska rösta imorgon... :angel:
eh nä jag har ingen info- jag har pekat vart jag tror ganska tydligt tycker jag?
för tydlighetens skull
nr 1 Mirtai, för att jag tycker att hennes envetenhet med att framhäva bollen__ som skum kommer lååååångt efter vad hon själv framhäver att hon haft boll-o-metern påslagen-det känns som en rejäl efterkonstruktion
nr 2 MikaTela( men då bör de varit 4 ulvar från början- annars får jag inte ihop det )
Cirkus vill jag definitivit hålla åt den goda sidan , det baserar jag på mitt samlade intryck leken igenom och framför allt efter att Ferrari gick mot henne- skulle det vara ett alibi för en ulv så bugar jag och tackar för lektionen

edit : vad jag tror om @Snurrfian är väl överflödigt? Men ja . jag tror hon tillhör goda sidan efter lynchen mot bollen__
 
eh nä jag har ingen info- jag har pekat vart jag tror ganska tydligt tycker jag?
för tydlighetens skull
nr 1 Mirtai, för att jag tycker att hennes envetenhet med att framhäva bollen__ som skum kommer lååååångt efter vad hon själv framhäver att hon haft boll-o-metern påslagen-det känns som en rejäl efterkonstruktion
nr 2 MikaTela( men då bör de varit 4 ulvar från början- annars får jag inte ihop det )
Cirkus vill jag definitivit hålla åt den goda sidan , det baserar jag på mitt samlade intryck leken igenom och framför allt efter att Ferrari gick mot henne- skulle det vara ett alibi för en ulv så bugar jag och tackar för lektionen

Det var mest på skämt! ;) Men jag håller också Cirkus som god, sen är det er tre jag inte blir riktigt klok på... :cautious:
 
Själv kan jag inte somna fast jag borde.
Jag är skeptisk mot Q och Mirtai.
kanske mest Q just för stunden. Nu går hon på så rackarns att jag nästan tror att hon är ond och försöker invagga oss andra om att Mirtai måste vara ond. Det är ju inte omöjligt att en god Mirtai faktiskt fattade att bollen__ var siad redan i Ferrarilynchen och som god fanns ju ingen anledning att rösta på nån annan än bollen__ (om man inte är så korkad som jag). Och gårdagens lynch kanske bara var ett spel från Q att skaffa sig ett superalibi (vem misstänker en ulv som hade kunnat avgöra så att siare åker liksom?) . Hon kan ju spela med finess :love:

Hurru Q - varför ändrade du din röst i DL1 egentligen? jag minns inte om jag sett ett svar som jag fattar. Det är en sån skum röständring som jag inte fattar alls när jag tänker efter.
 
eh nä jag har ingen info- jag har pekat vart jag tror ganska tydligt tycker jag?
för tydlighetens skull
nr 1 Mirtai, för att jag tycker att hennes envetenhet med att framhäva bollen__ som skum kommer lååååångt efter vad hon själv framhäver att hon haft boll-o-metern påslagen-det känns som en rejäl efterkonstruktion
nr 2 MikaTela( men då bör de varit 4 ulvar från början- annars får jag inte ihop det )
Cirkus vill jag definitivit hålla åt den goda sidan , det baserar jag på mitt samlade intryck leken igenom och framför allt efter att Ferrari gick mot henne- skulle det vara ett alibi för en ulv så bugar jag och tackar för lektionen

edit : vad jag tror om @Snurrfian är väl överflödigt? Men ja . jag tror hon tillhör goda sidan efter lynchen mot bollen__
tillägg till detta:
så Mirtai försöker få det till att MikaTela är mest misstänkt, hon fattar att jag och cirkus har greppat det hela och försöker hålla oss nöjda med att säga att vi nog är goda, och hoppas vi ska gå på det hon anför mot MikaTela. Så känns det iaf
 
I övrigt så tror jag cirkus och Q är goda tillsammans med Snurris.

Cirkus tror jag är siad god.
Q letar ulvar och resonerar på ett sätt som känns genuint
Snurrfian hade rätt om bollen på ett sätt som får mig tro att hon har info som bara en god kan ha

Det gör att jag tror att den sista ulven är MikaTela. Hennes röster har genomgående varit svaga. Rösten på Q i dl2 är minst sagt märklig. Att hon inte röstade på bollen igår talar inte heller till hennes fördel

Fast varför avgjorde hon då inte till Snurris nackdel?
 
tillägg till detta:
så Mirtai försöker få det till att MikaTela är mest misstänkt, hon fattar att jag och cirkus har greppat det hela och försöker hålla oss nöjda med att säga att vi nog är goda, och hoppas vi ska gå på det hon anför mot MikaTela. Så känns det iaf

Här kan jag hålle med dig!
Det var ett skumt inlägg från Mirtai. Varför skulle inte MikaTela ha avgjort det hela redan igår? (he he, jag tror ju inte hon är lika slipad som du är - än)
 
Själv kan jag inte somna fast jag borde.
Jag är skeptisk mot Q och Mirtai.
kanske mest Q just för stunden. Nu går hon på så rackarns att jag nästan tror att hon är ond och försöker invagga oss andra om att Mirtai måste vara ond. Det är ju inte omöjligt att en god Mirtai faktiskt fattade att bollen__ var siad redan i Ferrarilynchen och som god fanns ju ingen anledning att rösta på nån annan än bollen__ (om man inte är så korkad som jag). Och gårdagens lynch kanske bara var ett spel från Q att skaffa sig ett superalibi (vem misstänker en ulv som hade kunnat avgöra så att siare åker liksom?) . Hon kan ju spela med finess :love:

Hurru Q - varför ändrade du din röst i DL1 egentligen? jag minns inte om jag sett ett svar som jag fattar. Det är en sån skum röständring som jag inte fattar alls när jag tänker efter.
haha
jag försökte ändra rösten inte för att rädda mig själv iaf?- right? för jag försökte ändra till Niyama FRÅN habina? skulle jag varit i lyan borde jag väl satsat på att
1) ha kvar röstenn på Habina?
2) lägga den på BSF istället för en som inte betyder något alls för utgången?

Men jag älskar din kommentar om att jag kan spela med finess:love::love::love:
för det gör jag mig inte förtjänt av vare sig jag är god eller ond .....

Men som sagt
ni får gärna rösta ut mig imorgon om det ger svar?
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 373
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 533
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 088
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 899
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp