Bukefalos 28 år!

Ulvlek: Tolv små bukefalister

Hurru Q - varför ändrade du din röst i DL1 egentligen? jag minns inte om jag sett ett svar som jag fattar. Det är en sån skum röständring som jag inte fattar alls när jag tänker efter.
hm jag ändrade för att jag blev spooky för att det kom en andra röst snabbt efter min? Och jag var ganska tydlig med att adressera till Habina att jag kunde tänka mig att ändra rösten om hon kunde övertyga mig om att jag var på fel spår?
 
haha
jag försökte ändra rösten inte för att rädda mig själv iaf?- right? för jag försökte ändra till Niyama FRÅN habina? skulle jag varit i lyan borde jag väl satsat på att
1) ha kvar röstenn på Habina?
2) lägga den på BSF istället för en som inte betyder något alls för utgången?

Men jag älskar din kommentar om att jag kan spela med finess:love::love::love:
för det gör jag mig inte förtjänt av vare sig jag är god eller ond .....

Men som sagt
ni får gärna rösta ut mig imorgon om det ger svar?

Asså jag fattar effekten av röständringen, men vad var tanken?

edit - det kom ett svar. Jag fattar
 
Sen kan jag ger er något mer att bita i ni som misstänker mig som ulv.

Varför skulle jag då STARTA med röst på LenaH om jag nu var ulv och hållt kvar den där?
Jag kunde ju lika gärna röstat på Mirtai som jag också har högt på misstänkt lista!

Nej jag personligen tycker Mirtai har gått under radarn för länge och det är jätteskumt!
 
Sen kan jag ger er något mer att bita i ni som misstänker mig som ulv.

Varför skulle jag då STARTA med röst på LenaH om jag nu var ulv och hållt kvar den där?
Jag kunde ju lika gärna röstat på Mirtai som jag också har högt på misstänkt lista!

Nej jag personligen tycker Mirtai har gått under radarn för länge och det är jätteskumt!
jag håller dig inte som misstänkt ulv, utan mest som en gardering om det inte tar slut om en ulv till åker?

Jag misstänker definitivt Mirtai först av alla-om inte det framgått?
jag tycker också sedan(minst) ett dygn tillbaka att ditt röstbeteende och teoriande tyder på att du INTE är ulv?

Jag är helt med om Mirtai:)
 
Att kunna skilja på ont och gott
Är inte alltid en lyckans lott
Att smyga bland ulvar kan skrämmande vara
Inte bara tänder och klor som farliga kan vara
En liten liten mygga med en landning så mjuk
Orsakar ett stick och man blir dödligt sjuk
Att ligga med feber och hallucinera som mest
Är inte till hjälp när folk behöver en som bäst
"Vadå sia? Jag ska rida som Kyra!"
Sen så var de bara fyra

Snurrfian var siarlärling
 
Dag-DL 16.00 (eller vill ni ha ännu tidigare?)
Natt-DL 10.00 (Om vi inte kör tidigare dag-DL och även tidigarelägger natt-DL?)
 
Att kunna skilja på ont och gott
Är inte alltid en lyckans lott
Att smyga bland ulvar kan skrämmande vara
Inte bara tänder och klor som farliga kan vara
En liten liten mygga med en landning så mjuk
Orsakar ett stick och man blir dödligt sjuk
Att ligga med feber och hallucinera som mest
Är inte till hjälp när folk behöver en som bäst
"Vadå sia? Jag ska rida som Kyra!"
Sen så var de bara fyra

Snurrfian var siarlärling
inte oväntat......
 
Jag är framme! Så jag kan nu

Cirkus röstar på Mirtai för både MT och Q kunde avgjort och röstat på siaren det lämnar Mirtai som möjöig ulv
 
Eftersom jag inte har surf på mobilen och därmed inte kan kolla på vad som händer i leken eller rösta medans jag är i stallet så gör jag så att jag röstar redan nu, så kan ni ha DL när helst det passar alla under dagen sas.

Jag har inte ändrat uppfattning sedan igår
jag tror att Mirtai är den sista ulven

så här skrev jag igår över vilka jag misstänker:

nr 1 Mirtai, för att jag tycker att hennes envetenhet med att framhäva bollen__ som skum kommer lååååångt efter vad hon själv framhäver att hon haft boll-o-metern påslagen-det känns som en rejäl efterkonstruktion
nr 2 MikaTela( men då bör de varit 4 ulvar från början- annars får jag inte ihop det )
Cirkus vill jag definitivt hålla åt den goda sidan , det baserar jag på mitt samlade intryck leken igenom och framför allt efter att Ferrari gick mot henne- skulle det vara ett alibi för en ulv så bugar jag och tackar för lektionen.

tillägg: Jag tycker dessutom att det är uppenbart att Snurrfian siade cirkus god igår. Hon höll henne som en förvirrad god och alla vi andra 4 som var kvar då som potentiella ulvar. Hade hon hittat en ulv i sian så hade hon nog inte varit tveksam till att visa det tydligt.

så Mirtai försöker få det till att MikaTela är mest misstänkt, hon fattar att jag och cirkus har greppat det hela och försöker hålla oss nöjda med att säga att vi nog är goda, och hoppas vi ska gå på det hon anför mot MikaTela. Så känns det iaf

så med grund i detta
quarter4ever röstar på MIrtai
 
Mirtai röstar på Q

Jag tror hon är den sista ulven som lurat oss alla. Hennes är inställsam mot cirkus och försöker få henne känna sig trygg.

Lägger den avgörande rösten på bollen, snacka om att skaffa sig alibi.

Jag hade köpt Q som god fram tills igår när hon spelade över lite för mycket i mitt tycke.
 
MikaTela röstar på Mirtai

Något är väldigt skumt med henne och jag tycker hon har flytit under radarn alldeles för länge, dags att syna korten!
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 373
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 533
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 088
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 899
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp