Nej jag hade de andra två som möjliga fårulvar. Men jag tycker fortfarande de gjort konstiga val. Hade du varit fårulven så hade det förklarat en hel del.

Nu var ulvarna bara skumma :p

Som inte räddade Lena och som riskerade att outa en ulv för att få ut Habina trots de lätt hade fått ut Em. Hade du varit fårulv så hade de kunnat rädda Lena i lottning och de var tvungna att ändra röst för att få ut en god i Habina lynchen.
Fast grejen med att få ut @Habina var ju för att det är bäst att lyncha ängeln och jag var rätt säker på att det var hennes roll.
Det var värt att riskera @Ferrari för.
Annars hade vi ju inte varit säkra med käket och då hade vi antagligen inte ens nått oavgjort.
 
Du var snabb med att hitta roller, tycker jag.:bow:
ähum
kan avslöja att jag hittade alla ulvar utom en första lekdagen:devil:
( det var BSF som jag missade, hade Artline där)
Så inte förvånad att jag blev käk första dygnet:angel:
Hade en lysande teori som stämde till 80% ungefär...;)
eller hur @Sasse :)
Och hur kunde ni missa att Niyama var siad? när jag skrev det rakt ut typ? innan jag blev käkad andra gångenO_o
@FiaM borde ju fattat iaf?
 
:rofl: Det var helt fantastiskt skönt att vara godförklarad som ulv! :D Att jag råkade få ut LenaH var kanske inte riktigt meningen, men det blev ju väldigt bra. Man kan säga att vi bytte från förra leken då hon röstade ut mig :meh: och blev godförklarad! :D
Men jag hade nästan lite dåligt samvete när jag fick med er mot @Gravinda :o
 
ähum
kan avslöja att jag hittade alla ulvar utom en första lekdagen:devil:
( det var BSF som jag missade, hade Artline där)
Så inte förvånad att jag blev käk första dygnet:angel:
Hade en lysande teori som stämde till 80% ungefär...;)
eller hur @Sasse :)
Och hur kunde ni missa att Niyama var siad? när jag skrev det rakt ut typ? innan jag blev käkad andra gångenO_o
@FiaM borde ju fattat iaf?
Ett bland dina 15 alternativ? ;)
 
:rofl: Det var helt fantastiskt skönt att vara godförklarad som ulv! :D Att jag råkade få ut LenaH var kanske inte riktigt meningen, men det blev ju väldigt bra. Man kan säga att vi bytte från förra leken då hon röstade ut mig :meh: och blev godförklarad! :D
Men jag hade nästan lite dåligt samvete när jag fick med er mot @Gravinda :o
Jag trodde du kanske var ulv och till näst sista lynchen och sedan betedde sig Art som en ulv. Hon hade halvtaskig statistik också.

Och redan innan då @LenaH lade röst 2 på dig i första DL så kändes du urskum
 
Jag trodde du kanske var ulv och till näst sista lynchen och sedan betedde sig Art som en ulv. Hon hade halvtaskig statistik också.

Och redan innan då @LenaH lade röst 2 på dig i första DL så kändes du urskum
Men det där tror jag sitter i ditt och många andras huvuden, jag är alltid skum tills ni hittar något bättre... Fram till första dl så gjorde jag missen att tänka lite för snabbt på tvillingarna och siarlärlingarna, det hade jag lätt kunnat göra även som god, utöver det så försökte jag hjälpa Lampan att förstå sig på spelet och även det hade jag gjort både som ond eller god. Men det slår liksom aldrig fel, det är minst en eller flera som väljer att rösta på mig i första eller andra dl när det inte finns så mycket att gå på, åker jag inte då så är jag oftast kvar till slutet...
 
Men det där tror jag sitter i ditt och många andras huvuden, jag är alltid skum tills ni hittar något bättre... Fram till första dl så gjorde jag missen att tänka lite för snabbt på tvillingarna och siarlärlingarna, det hade jag lätt kunnat göra även som god, utöver det så försökte jag hjälpa Lampan att förstå sig på spelet och även det hade jag gjort både som ond eller god. Men det slår liksom aldrig fel, det är minst en eller flera som väljer att rösta på mig i första eller andra dl när det inte finns så mycket att gå på, åker jag inte då så är jag oftast kvar till slutet...
Nej inte alls, det var LenaH agerande som pekade ut dig där - inget du gjorde, sedan släppte jag det när det var så många andra skumma. Första rösten på dig var mest för att ha någon att rösta på, inte för jag tyckte du var skum men det fanns din teori att skylla på.
 
Nej inte alls, det var LenaH agerande som pekade ut dig där - inget du gjorde, sedan släppte jag det när det var så många andra skumma. Första rösten på dig var mest för att ha någon att rösta på, inte för jag tyckte du var skum men det fanns din teori att skylla på.
Hur ska du ha det nu? ;) I inlägget före säger du att jag kändes urskum och nu inte alls?
 
ähum
kan avslöja att jag hittade alla ulvar utom en första lekdagen:devil:
( det var BSF som jag missade, hade Artline där)
Så inte förvånad att jag blev käk första dygnet:angel:
Hade en lysande teori som stämde till 80% ungefär...;)
eller hur @Sasse :)
Och hur kunde ni missa att Niyama var siad? när jag skrev det rakt ut typ? innan jag blev käkad andra gångenO_o
@FiaM borde ju fattat iaf?
Ja, det var när du skrev det som jag insåg att hon var siad som god. Jag hade ju fått spionraden som talade om att hon var siad och höll på att leta som en galning efter vilka som skrev om henne och om de satte henne som ond eller god. :)
 
Tack alla för en underhållande lek! :bow:
Sasse, dina uppdaterinar är fantastiska (även om jag knappt vågar läsa dem... :o :D)
 
Hur ska du ha det nu? ;) I inlägget före säger du att jag kändes urskum och nu inte alls?
Jag röstade på dig första DL för att ha någon att rösta på (till skillnad från Q så hade jag ingen aning då ;) ). Jag trodde du gjort ett ärligt misstag helt oberoende av roll och innan rösten verifierade jag att du inte skulle åka pga min röst.

Efter andra DL hade @LenaH lagt en röst till på dig i DL2 och jag noterade att hon lagt en andraröst på dig i DL1, det brukar hon inte göra så det i sig gjorde dig skum. Det var inget du själv gjort som gjorde dig skum.

Sedan var det det faktum att du ofta går din egen väg som gjorde att du kom undan med första rösten på Gravinda, hade det varit från någon som jämnt hänger på drev så hade jag tyckt den var urskum. Din allmänna skumhet i mina ögon i kombination med att @Artline betedde sig som en ulv i mina ögon (teorier och röster) fick mig att tro att art kanske var sista ulven och inte du, jag insåg mitt misstag när Gravinda var god.

Du spelade lysande :)
 
Någon gång måste du gissa rätt ;)
klipper in vad jag skrev till LL:p
"ähum
jag har en vääldig bra första DL teori som jag inte vet om jag vågar skriva i lektråden:angel:
baserad på alla som inte fått sina roller ....:devil:
Jag finner det mer troligt att LL lyckats missa i ett Pm än många;)
SÅÅÅ jag tror helt enkelt att du misslyckades med lyan:devil::devil::devil:
och då ska vi se
LenaH
Snurrfian ( hm hon BAD väl tom att få ingå i lyan från början efter senaste leken:confused: och du är ju såååå snäll så snäll LL att du givetvis gör som efterfrågat?:p)
Artline hade inte heller fått mess sååå synnerligen misstänkt hon med:cool:
det var 3 det... ( minst 2 kvar:cautious:)
ja just det !!!
ferrai känns som ond tror hon är ulv i fårakläder:p
sedan har vi en som inte hittat leken än, mycket suspicious indeed:meh:(poisonous)

oh my oh my
ska bli intressant att se hur väl denna förstadagsanalys står sig!!!

och du kan ju ha lyckats adressera lyankonversationen till bara en enda,istället för alla
hmmmm:idea::idea::idea:
känns logiskt i min värld..:p"
 
klipper in vad jag skrev till LL:p
"ähum
jag har en vääldig bra första DL teori som jag inte vet om jag vågar skriva i lektråden:angel:
baserad på alla som inte fått sina roller ....:devil:
Jag finner det mer troligt att LL lyckats missa i ett Pm än många;)
SÅÅÅ jag tror helt enkelt att du misslyckades med lyan:devil::devil::devil:
och då ska vi se
LenaH
Snurrfian ( hm hon BAD väl tom att få ingå i lyan från början efter senaste leken:confused: och du är ju såååå snäll så snäll LL att du givetvis gör som efterfrågat?:p)
Artline hade inte heller fått mess sååå synnerligen misstänkt hon med:cool:
det var 3 det... ( minst 2 kvar:cautious:)
ja just det !!!
ferrai känns som ond tror hon är ulv i fårakläder:p
sedan har vi en som inte hittat leken än, mycket suspicious indeed:meh:(poisonous)

oh my oh my
ska bli intressant att se hur väl denna förstadagsanalys står sig!!!

och du kan ju ha lyckats adressera lyankonversationen till bara en enda,istället för alla
hmmmm:idea::idea::idea:
känns logiskt i min värld..:p"
Fast den teorin höll ju inte riktigt... ;) Artline var ju god och BSF var som sagt fårulven, men nog trodde jag att det var någon som skulle ha uppmärksammat det i tråden, speciellt när det visade sig att LenaH och Pois var ulvar.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 817
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 733
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 536
Senast: Lobelia
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
24 526

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp