Jag är trött, vad i hela fridens namn skriver du? Jag får liksom inte ihop meningen :rofl:
haha inte pm - OM ( bokstäverna ligger bredvid varandra på tangentbordet :rofl: Och de som har sett hur mitt tangentbord ser ut ( 6 år gammal MAC- med idogt skrivande senaste åren på buke bla :p) så hälften av bokstäverna är utsuddade - så jag ser inte ens alltid vilken tangent jag trycker på- och jag kan inte skriva med annat än pekfingrarna - så det blir felskrivningar ibland helt enkelt

förtydligar härmed vad jag menade;
om EM är ond så vet hon ju att Ida är god ( förutsatt att det antagandet stämmer då!) och då är det lätt att hitta en "bra" motivering - eller hur?

nope inte alls säker på vart Niyama ska rösta- däremot full koll på röstningen och hade väl kanske ändrat röst ffa om det kommit en till på mig
Den där ulvometern måste vara trasig tror jag?:idea: Iaf vad det gäller mig , vad det gäller Niyama så har jag ingen aning dock- hon kan ju vara ond för all del. Men där behöver jag se mera av henne för att kunna tycka vare sig bu eller bä-hal rackare är hon så går inte att avgöra så här pass tidigt i leken
Men du låg ju uppe för lottning med bara en röst kvar att läggas, då borde du ha försökt redan innan Niyamas röst kom istf att avvakta den?
Om du är god kan du ju inte veta om hon skulle lägga den i sista sekunden?

Om du nu inte visste var hon skulle lägga den eller om du själv redan hade lagt din riktiga röst på bumpo förstås... :idea:

Eftersom Q hade 2 röster och @bumpo hade 3 röster så måste det ju vara fåraulven som varit i farten? Så det blev lottning och lotten föll på Q?

Okej... :cautious: Det betyder alltså att fårulven antingen röstade på Bumpo i leken och på Q/någon annan dolt, eller att fårulven röstade på någon annan i leken och på Q dolt och det blev lottning. Är det så att Fårulven röstade på Bumpo i leken så känns Bumpo än mer misstänkt, men samtidigt så känns det lite väl utpekande av fårulven.

Men du låg ju uppe för lottning med bara en röst kvar att läggas, då borde du ha försökt redan innan Niyamas röst kom istf att avvakta den?
Om du är god kan du ju inte veta om hon skulle lägga den i sista sekunden?

Om du nu inte visste var hon skulle lägga den eller om du själv redan hade lagt din riktiga röst på bumpo förstås... :idea:
:angel: Q var god...

Det känns ju lite märkligt att skriva "Antingen är jag, Hedinn eller Snurris fårulv eller så blev det lottning då?" :confused: Sen antog jag inte det, jag skrev ju "eller lottning"?
Det kan hända men det ser väldigt mycket ut som ett försök att godförklara sig själv när du skriver "Antingen är Hedinn eller Snurrfian fårulv eller så blev det lottning"

Det kan hända men det ser väldigt mycket ut som ett försök att godförklara sig själv när du skriver "Antingen är Hedinn eller Snurrfian fårulv eller så blev det lottning"

Fast folk är väl ändå läskunniga och fattar att Niyama också kan appliceras på tanken, men att det ser väldigt konstigt ut att göra så med sig själv.

Fast folk är väl ändå läskunniga och fattar att Niyama också kan appliceras på tanken, men att det ser väldigt konstigt ut att göra så med sig själv.

Ja, jag hade ju kunnat skriva en parentes typ "(eller jag men jag vet ju att jag inte är det)" men dels kändes det lite onödigt för alla som inte är jag kan väl själva räkna ut det, dels för att varför ska jag skriva teorier om mig själv som ond (det får väl ni andra sköta), dels för att sånt skriver man ju oavsett roll och dels för att min ena hand var upptagen med att trycka in mat i min mun (så jag försökte hålla det kort när jag skrev med en hand). Hade jag lagt till den parentesen hade säkert nån tyckt att jag godförklarade mig själv lite väl mycket :laugh:.

Men till saken: jag blev först mest misstänksam mot bumpo. Men om det blev lottning är det ju väldigt tacksamt för ulvarna om goda riktar in sig totalt på mig, bumpo och Snurris i jakt på fårulven. Dock är vi ju så pass få med, så det skulle ju inte vara så otroligt om åtminstone en ulv finns där.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 776
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 840
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
16 856
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka