står väl med?
Jag syftade på att bumpo missade att rösta ....
Nä, hon röstade på Ida enligt din lista.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
står väl med?
Jag syftade på att bumpo missade att rösta ....
ja men Niyama röstade väl på Idahoe??? Eller har jag missat en ändring??Nä, vem röstade Niyama på...?![]()
Men skit i det nuNä, hon röstade på Ida enligt din lista.![]()
UPPDATERING
Ni har lynchat Bumpo, som var bybo.
Natt-dl 8.30
Jag säger jävla skit. Jag trodde verkligen på henne som ulv. Hon var överst på min lista och när hon dessutom inte kom in och gjorde en enda insats till att försvara sig tänkte jag att hon måste vara en uppgiven ulv. Och eftersom Ida var runner up-en så tänkte jag att då offrar hon sig väl För jag trodde på Ida också som ulvMen skit i det nu. Vore intressantare att höra vad alla som pekat ut lyan så bombsäkert tänker nu?
Jag säger jävla skit. Jag trodde verkligen på henne som ulv. Hon var överst på min lista och när hon dessutom inte kom in och gjorde en enda insats till att försvara sig tänkte jag att hon måste vara en uppgiven ulv. Och eftersom Ida var runner up-en så tänkte jag att då offrar hon sig väl.
Nu vet jag ingenting längre.
Äsch du menar för att jag kopierade hennes röstinlägg där hon använder Ida istället för Idahoe?Nä, hon röstade på Ida enligt din lista.![]()
Fast bumpo försvinner ju ofta så du kan ju inte ha trott att det sa något om hennes roll?
Ok, jag tror ff på @Idahoe som ulv för det var det första sammanhanget jag hade igår men jag börjar fundera på om @cirkus är luden?
Tyvärr @Niyama så bleknar inte mina misstankar mot dig för om nu Ida är ulv (vilket jag ff tror då) så var det ju jäkligt snyggt av dig att vara en av två som inte röstade på bumpo.
@Hedinn vetefan, jag har dock ff svårt att se den där DL1-rösten som något annat än rätt vågad om hon är ulv.
Ok, jag tror ff på @Idahoe som ulv för det var det första sammanhanget jag hade igår men jag börjar fundera på om @cirkus är luden?
Tyvärr @Niyama så bleknar inte mina misstankar mot dig för om nu Ida är ulv (vilket jag ff tror då) så var det ju jäkligt snyggt av dig att vara en av två som inte röstade på bumpo.
@Hedinn vetefan, jag har dock ff svårt att se den där DL1-rösten som något annat än rätt vågad om hon är ulv.
Oh no, bybo? Vem kunde anat detUPPDATERING
Ni har lynchat Bumpo, som var bybo.
Natt-dl 8.30
Jag är ofta rätt tvärsäker och enkelspårig...Vem tror du då på som tredje ulv? Jag tror mer och mer på att du är den andra ulven. Om du hade varit god tror jag du hade tänkt om nu. Det här är lite för tvärsäkert och enkelspårigt. Och det hade ju inte spelat nån roll hur jag hade röstat för du har bestämt dig för att jag är ulv?
Nä nu måste jag ju som sagt tänka bredare. Ida först, för det tror jag verkligen men nu är det natti oavsett vilket.Det borde rimligtvis vara tre ulvar kvar.
Så du tänker Ida, Niyama och mig?
Jag måste ju säga - jag börjar tvivla på dig. Om vi säger att Ida är ulv och hon hade åkt så hade ju du setts som drivande och antagligen blivit rätt så godförklarad. Till skillnad från mig som drev mot en god, men det var ju inte så många som var ovillga att gå med dit heller.
Fast jag vet inte vem som mer skulle sitta i lyan i så fall.
Jag är ofta rätt tvärsäker och enkelspårig...Oftast har jag ju rätt också så det var kul att jag inte hade det.
Jag vill ta Ida först men som jag skrev så blir jag lite fundersam på cirkus och jag tycker nog @Habina smitit under radarn lite också. Äh, jag måste sova så jag får gå igenom kvällen bättre imorgon (och jag ids inte skriva "om jag lever då").
Det borde rimligtvis vara tre ulvar kvar.
Så du tänker Ida, Niyama och mig?
Jag måste ju säga - jag börjar tvivla på dig. Om vi säger att Ida är ulv och hon hade åkt så hade ju du setts som drivande och antagligen blivit rätt så godförklarad. Till skillnad från mig som drev mot en god, men det var ju inte så många som var ovillga att gå med dit heller.
Fast jag vet inte vem som mer skulle sitta i lyan i så fall.
Jag kände mig som att jag drev mot bumpo idag - hon var god - rememberVa? När drev du mot en god? Idag var det väl mest jag som drev mot Ida, och igår röstade du på hemlig?