Jag har åkt massa tåg idag med delvis obefintlig mottagning.

Q känns både väldigt skum med alla dessa godförklaringar av sig själv, eller om jag ska vara petig så är det påpekandet av dem som skaver. Men varför skulle en ulv göra det? Det drar ju blickarna till sig men å andr sidan är hon såpass slug att hon skulle kunna göra det som ulv just därför. Sen är hennes virriga förklaring till varför hon inte kan se både mig och snurris som goda konstiga. Jag har inget perse emot att hon misstänker mig men det känns så löst bara. Just nu lutar hon mer åt det onda hållet för mig.

Idahoe verkar vända på stenar men jag är inte helt säker på att jag hänger med.

Hemlig röstade först på Q och... Ja, jag vet inte alls.

Nu rinner tiden iväg...

Bumpo röstar på Q

Nu är jag här och har läst om från gårdagens lynch, men inte blivit så mycket klokare direkt...

Ser att det varit lite tankar främst från Q om käket av Niyama skulle betyda något. Jag vt ju att hennes alternativ 2 inte stämmer. Visst blir mitt läge lite sämre av att Niyama åkte eftersom jag nu både röstat på en god och blivit röstad på av en god men kan inte se någon egentlig anledning till att lyan skulle vilja kasta misstankar på just mig utan lutar nog åt att det var mer slumpmässigt. Speciellt om nu Niyama varit kvar ett tag i de senaste lekarna, det har jag inte koll på då jag inte haft tid att hänga med i dem :p

Sedan blir jag lite skum på Habina som vill sätta mig som god (eller "på hennes sida") för att jag typ skrev ett inlägg i morse där jag ville att hon skulle utveckla sina tankar lite mer. Det får mig nojig på om hon försöker ställa sig in hos mig eller kanske vill dra med sig mig i fallet om hon skulle vara ond och åka ut O_o. Jag har inte riktigt hängt med i hennes resonemang heller.

Idahoe har lanserat en teori som bygger på att både Habina och Q är onda och därför röstade Habina på Ida istället för Q för att rädda sig själv. Jag håller med om att Habinas röst på Idahoe är svagt motiverad för att vara en 2a-röst men om det enbart var i räddningssyfte är det lite mer förståeligt. Jag kan köpa att Habina drar sig från att rösta på Q även om hon nu inte skulle veta hennes roll.

Gabby_Ossi röstar på Habina

Då jag tycker hon varit lite virrig och dessutom verkar försöka smila in sig hos mig.

Röstlista DL2 kl 21.30

9.50 hemlig röstar på quarter4ever
20.47 Habina röstar på bollen__
21.04 Idahoe röstar på quarter4ever

21.20 LenaH röstar på Idahoe
21.23 cirkus röstar på hemlig
21.28 LenaH ändrar till hemlig
21.29 quarter4ever röstar på hemlig
21.29 Bumpo röstar på Q
21.29 Gabby_Ossi röstar på Habina

Q 3
Bollen__ 1
hemlig 3
Habina 1

Intressant att bumpo också röstar på Q.
Om min ulvradar är fungerande så tror jag att 3 ulvar kan vara inringade.

Hej, förlåt att jag missade att rösta, har sovit i flera timmar :eek: jag ska försöka läsa ikapp nu, om jag inte behöver hoppa isäng igen.

Jag är ledsen för att mitt deltagande idag har varit dålig. Men som sagt, massa tågåkande med dålig mottagning och en mindre ångestattack just nu gör ju inte att hjärnan funkar direkt bra. Jag ska verkligen försöka bättra mig.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 776
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
16 856
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 018
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 840
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka